Pogadaj z nami :D

wtorek, 3 maja 2016

Majowe ogłoszenia


Witam wszystkich!
Już dawno nie było ogłoszeń, a nawet jeśli, to i tak nie wiele się działo. Czas to zmienić. 
Czas... na rewolucję!

Pewnie wszyscy już zauważyli, że Tm usypia. Co prawda, nie zasnęło całkowicie i za podtrzymywanie go przy życiu dziękuję wszystkim, którzy starali się napisać choć jedną notkę, jednak to za mało, by ten magiczny świat powstał z popiołów niczym feniks.
Razem możemy to zmienić.

1) Po pierwsze, dziękuję Macie za wykonanie tego wspaniałego szablonu. Choć widnieje na naszym blogu już parę dobrych dni, oficjalne podziękowania nieco się opóźniły, za co Macię bardzo przepraszam. Nie wiem jak Wam się podoba, ale osobiście przyznaję iż zakochałam się w tym szablonie <3 Jeszcze raz wielkie dzięki Maciu.

Jak wyglądał wcześniejszy szablon? :


2) Po drugie, pragnę oficjalnie przywitać naszą nową uczennicę - Leję Ketner.
Witamy ślicznie w naszym gronie i mam nadzieję, że szybko się u nas zaadaptujesz. :)

3) Trzecim punktem na mojej liście jest Ostateczna Lista Obecności. Z racji tego, że sporo pisarzy zasnęło wraz z blogiem, od dnia dzisiejszego każdy ma obowiązek podpisać się w komentarzu. Czas na podpisanie się wynosi miesiąc [ do 3 czerwca]  . Każdy, kto się nie podpisze, będzie wyrzucony z bloga bez żadnego wcześniejszego powiadomienia. W końcu nie o to chodzi by ktoś się podpisał i znów zniknął na rok ;) Oczywiście jeśli ktoś zostanie wyrzucony, będzie mógł powrócić, lecz na zaostrzonych zasadach. Każdy sam podpisuje się za siebie. :)
(przypominam także o informowaniu o nieobecnościach dłuższych niż miesiąc
 > paczaj regulamin ogólny punkt 9 < )

Lista obecności: 

1.  Rima Dream (RimaTM)
2.  Jack Frost (Deiraera)
3.  Alissa Williamson (Alisa)
4.  Keyli Takei (Nemi Zearis)
5.  Rebekah Nelson (Terra(SV)/Rebekah(SPS) )
6.  Amika Ashida (Amika Tamoi)
7.  Koroshio Tenshi (Koroshio Tenshi)
8.  Naoki Blade (Kesley-chan)
9.  Kasene Blade (Blackhorn)
10. Tatsuya Ureshi ( Koroshio Tenshi)
11. Shina Fugasu (Shina-san)
12. Emily Thale (Julia Majer)
13. Ningyo Sonohoka (Lucy)
14. Alexandra Cade (Nemi Zearis)
15. Alexander Cade (Nemi Zearis)
16. Selene Tamoi ( Amika Tamoi)
17. None (Tadashi Katsuko)
18. Nancy Pate (Blackhorn)
19. Lily Aida (Amika Tamoi)
20. Eren Katsu (Koroshio Tenshi)
21. Leja Ketner  (Rose)

~♦~♦~♦~

4) Uwaga, uwaga! Wprowadzamy totalitaryzm! Od teraz odstęp między dodawaniem postów musi wynosić co najmniej 2 godziny i 1 komentarz od innej osoby. W przypadku kiedy pojawi się Karta Postaci, należy odczekać 2 godziny i 3 komentarze (od różnych autorów!) Posty łamiące tę regułę, będą wycofywane do wersji roboczej. 
Ma to na celu głównie rozwiązać problem z brakiem komentarzy, który ewidentnie pogorszył aktywność bloga. Wszyscy lubimy gdy pod naszymi postami pojawiają się komentarze, dlatego spróbujmy także doceniać pracę innych, nie tylko swoją. :) 

5) Ostatnio w ogłoszeniach zostało ustanowione, iż będzie to ostatni rok szkolny naszych postaci. Jednakże, ze względu na to, że blog nadal nie rozwinął się całkowicie, zaś doszło sporo nowych postaci, wycofuję tę ustawę. :)
Możecie spokojnie pisać postaciami, bez podawania w której są klasie. Można ich nazwać " wiecznymi uczniami" :3

6) Chcę poinformować także o tworzeniu się specjalnej strony " Nevermind", która posłuży przybliżeniu wyglądu miasta, jak również będzie inspirować pisarzy, czyli Was, bo to właśnie Wy kreujecie ten magiczny świat :) Jeśli ktoś jeszcze chce pomóc w tworzeniu opisów różnych miejsc w Nevermind, proszę o skontaktowanie się ze mną. [ GG: 41016021]

[ - Daleko jeszcze? 
- Nie. 
- Daleko jeszcze? 
- Daleko. ]

7)  Każde miasto, ma swoje sekrety, zaś Nevermind ma ich znacznie dużo. Z racji tego, już niedługo na TM wraz z opisem miejsc, pojawią się także tajemnicze legendy kryjące w sobie ziarnko prawdy. Jeśli ktoś ma ochotę na snucie historii o Nevermind, zapraszam do współpracy :3

8)  Być może już zauważyliście, być może jeszcze nie, na naszym blogu w lewej kolumnie pojawił się chat shotubox. [ stworzony oczywiście przez Matę :* ] Mamy nadzieję, że rozwiąże to pewien problem, a mianowicie tworzenie się małych grupek, uniemożliwiających nowym osobom zawarcie kontaktu, poprzez pisanie z kimś notek. Fajnie jest mieć grupę przyjaciół z którymi można pisać, jednak jeszcze fajniej jest od czasu do czasu popisać z kimś innym i zgłębiać w ten sposób przyjaźnie :) Teraz, jeśli chcecie napisać z kimś notkę, możecie oznajmić to na chacie. Oczywiście, zapewne znajdą się blogi chętne w reklamowaniu się na naszym chacie, jednak nie bądźmy im dłużni, sami również chcemy zaistnieć w blogosferze, prawda? :)

9) Dawno, dawno temu przez adminkę została wyłączona muzyka na blogu. Muzyka była stara, niektórym już zbrzydła, innym stała się irytująca, zaś chociażby u mnie, zaczęły zamiast muzyki włączać się reklamy z youtube [ co jest dziwne, ale ok]. Chcę stworzyć nową playliste piosenek na bloga, hasło niebiesko mi, dlatego też proszę, o zaproponowanie piosenek w komentarzach :) Pamiętajcie jednak, że piosenki te nie mogą przeszkadzać w czytaniu (np.: nie mogą być "zbyt głośne, krzykliwe"). W końcu ich zadaniem jest umilić nam czytanie :3

10) Mundurki! Już wcześniej pisałam i pokazywałam mundurki na TM. Przyznaję się, że nadal nie narysowałam,  mundurków w wersji męskiej, jednak będą one podobnie kolorystyczne do wersji damskiej, którą już znacie :)
A jeśli nie, to właśnie poznacie:

Mundurki istnieją od grudnia, jednak nie spostrzegłam się by dodać je także do zakładki "o szkole". Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten błąd :3
_______________________________________________________________
Ich wprowadzenie, możecie przeczytać tutaj :
Był pierwszy września. Nowy rok szkolny, zwiastował nowe przygody, nowe problemy oraz nowe twarze wśród uczniów, jak i nauczycieli. Wszyscy uczniowie zebrali się na szkolnej auli, która była dwa razy większa od przeciętnego pomieszczenia w normalnych szkołach.

Dekoracje przy suficie, a także wiszący na ścianie, ogromny znak Szkoły im.Feniksa sprawiały, że pierwszoroczni nie mogli oderwać od nich oczu. Mimo, że to była zwykła płachta z godłem, czy też ogromne, granatowe zasłony przy dużych oknach, przypominające te na dworach królewskich lub też w samym pałacu, sprawiały, że wszystko wydawało się tu takie magiczne. Inne. Różne. Wyjątkowe. Atmosfera tutaj również różniła się od zwykłych szkół. Co chwila, zdawało się, że poranne promienie słońca tańczą, zaś przyjemny wietrzyk, mimo zamkniętych okien, powiewał lekko, ochładzając uczniów, unosząc niebieskie płatki róż nad ich głowami. Oczywiście, wszystko było zaplanowane przez klasę, która osiągnęła najniższą średnią w ostatnim roku i za karę, musiała zajmować się w wakacje przygotowaniami na rozpoczęcie roku szkolnego.

Punkt 9 rano dyrektorka Madeline Potter wkroczyła na scenę, wśród mniej i więcej radosnych aplauzów. Powitała wszystkich zebranych, zaś po chwili wszyscy stanęli na baczność wpatrując się w sztandar szkoły, który wprowadzali najstarsi uczniowie, po czym uczniowie wyjąkali hymn państwowy, a także hymn szkoły. Długi monolog dyrektor zawierał przede wszystkim pytania retoryczne o tym, " Jak minęły wakacje?", nadzieję, że wszyscy wykorzystali je jak najlepiej, przywitanie i odczytanie listy klas pierwszych, aż w końcu przedstawiła nowych nauczycieli.

Choć wszyscy myśleli - mieli głupią nadzieję - że to już koniec i będą mogli cieszyć się lub opłakiwać ostatni dzień wakacji, dyrektorka miała jednak jeszcze jedną niespodziankę. Niespodziankę, która zwaliła uczniów z nóg, zaś nauczycielom nadała złośliwy uśmiech i radość, że nakaz nie dotyczy także i ich.

"- Z wielką radością, którą jak mniemam podzielicie wraz ze mną i z nauczycielami, oznajmiam o przywróceniu mundurków do szkoły! Mundurki zaczną funkcjonować niestety dopiero od grudnia, jednak myślę, że wszystkim przypadną do gustu. Chcemy tym m.in. podwyższyć prestiż szkoły, a także nadać jej bardziej profesjonalny wygląd. Noście je z dumą i dbajcie o nie. Od grudnia bowiem, będą z wami nierozłączne."

Tymi o to, powyższymi słowami, dyrektor pożegnała się z uczniami oraz zapowiedziała szkolną rewolucję...

             _______________________________________________________________


11) Na blogu pojawiła się zakładka " ROZWIŃ TO". Zapraszam w niej do wspólnej zabawy :) [ szczegółowe informacje znajdziecie w linku  ^]

12) Najlepsze zostawiłam na deser... 
Otóż od początku istnienia bloga - jeszcze nawet w pierwszej wersji TM - można było dołączyć jedynie jako Czarodziej/ka. Postanowiłam to zmienić. Bowiem do naszego grona, przybędą... wampiry. 
Każdy będzie miał możliwość dołączenia do bloga jako czarodziej lub wampir. Wampiry jednak nie będą całkowicie nieśmiertelne i niezniszczalne. W najbliższym czasie zostanie stworzony wzór karty postaci oraz będą podane inne, szczegółowe informacje na ich temat :) 

***

Dziękuję wszystkim za uwagę i przeczytanie tego tasiemca ^ ,
a także Macie, Amice, Nemi i Koroshio za pomoc :)
Wszyscy członkowie bloga mają obowiązek podpisania się pod LO wraz z podaniem hasła, które ukryłam wśród gąszczu literek :3 (hasło będzie zmieniane co parę dni). 

  Do napisania! :)

  Rima Dream  


14 komentarzy:

  1. None podpisuje się pod LO i zastanawia się co ma zrobić ze swoim życiem na TM ;-;
    Hasło to niebiesko mi.
    Wampiry na propsie, fajnie byłoby przeistoczyć None'a .-. Może wtedy stanie się w końcu ciekawszą postacią. Mundurki są beauty, None może nosić nawet takie damskie ze spódniczką.
    Ciekawe skąd ja znam tę zasadę z przerwą pomiędzy notkami... ^_^
    Szablon jest cudowny, Maciej za każdym razem odwala coraz to lepszą robótkę, jestem pełna podziwu.
    Proszę o wybaczenie związane z moją apatią na tymże blogu. Deklaruję się, iż będę aktywniejsza, jednakże nie wcześniej niż po 13 maja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dashi! ;* jak miło, że zawitałaś :3 Twoja postać i tak jest ciekawa, jednak owszem... Będzie można czarodzieja przemienić w wampa :>
      Hehehe... No ciekawe skąd znasz. Ciekawe też czy pamietasz jak ktos sie na to zgodził :P Ok, po 13 maja będę cb torturować. ^^

      Usuń
    2. Zatem deklaruję None'a jako przyszłego wampirka :C

      Usuń
  2. Więc chodź, pomaluj mój świat. Na żółto i na niebieskooooo. No niebiesko mi no :3
    1) Ja już mówiłam co sądzę o wyglądzie bloga. Szablon kocham, Macia moją mistrzynią ^3^ No bo jak można jej dzieł nie kochać? Toż to nie da się tak po prostu włączyć strony i przez chwilę choćby się nad nim nie zachwycać!
    2) Witamy, witamy w naszej zrypanej (mało powiedziane) szkole c; tylko tu można spotkać ludzi z piekła rodem *Amiś lubi wyolbrzymiać.* Miło w końcu zobaczyć jakąś nową twarzyczkę :3
    3) Czarna, ruda i blondyna obecne! Khem. Znaczy Amiś, Selka i Kaze moje ciche są i grzecznie się meldują. LOL *zauważyła że każda jej postać ma inny kolor włosów* Proszę o zaznaczenie mojej obecności na zielono, to taki fajny kolor.
    4) Ta zasada liczy się od tej ogłoszeniowej notki? Bo tak paczam na te kwietniowe posty i mi smutno :c *nie wcale się nie narzuca nic nie wskazuje, tylko smuta bardzo* Selka to komentarze widziała tylko pod swoim KP :<
    5) Większość i tak by nie zdała powiadam Ci :D a przynajmniej ja pilnowałabym moich postaci, by się z nimi nie żegnać!
    6) Zaklepuje opisywanie nawiedzonego domu w lesie!!
    7) Powtarzam. Zaklepuje nawiedzony dom i bajki o nim xD
    8) Ja już z chata korzystałam, że się tak pochwalę xD piękny jest, lubię paczać na te gwiazdki w tle (Macia daj linka do obrazka se na tapetę ustawie!!)
    9) Nawet nie zauważyłam kiedy muzyka zniknęła *geniusz częściej zagląda z fona niż z kompa*. W weekend będę miała czas to popaczam w internetach i rzucę ci tak długą listę, że nie będziesz chciała wszystkiego słuchać ;) masz moje słowo!
    10) Ja Ci przypomniałam! Ja Ci o nich przypominałam! xD Czekałam cierpliwie, aż się pojawią te mundurki, a Selka zacznie bunty i protesty xD Szukam chętnych na szkolną demonstrację antymundurkową xD
    11) Ide grać!!
    12) OMG. Nie przepadam za wampirami zresztą postaci mi póki co dostatek (co nie znaczy, że więcej wariatów nie sprowadze xD), ale może być zabawnie. Tylko trzeba to tak teraz rozegrać, by każdy nowy nie tworzył wampira, bo oryginał szkoły dla czarodziejów zaginie w tle :<
    A nie ma za coz :3 dla dobra bloga wszystko. Wgl ja chcę z Tobą coś napisać w końcu, bo kuzynkom coś się kontakt urwał! Pisz szybciej poprawione KP i jedziem z przygodami Rimy i Amiki!
    Nie polecam szukać logiki w tym komentarzu :v Lubię pisać chaotycznie. Jak coś mi się przypomni to dopiszę.
    Ahoj czarodzieje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecna i taka postaram się pozostać. A jeśli nie, to męcz mnie od czasu do czasu. Potrzebuję, aby ktoś mnie motywował, bo moje lenistwo ostatnio bardzo często wygrywa z całą resztą.
    No to niebiesko mi.
    Playlistę już ci rzuciłam na GG. Jeśli trzeba, rzucę więcej. Z opisami miejsc też musisz mnie pomęczyć, bo znając życie, to ja zaraz o tym zapomnę. Nie wiem jak ja zmuszę Kor do mundurka, ale to już inna sprawa xD Za to z wielką niecierpliwością czekam na męskie wersje (w końcu mam aż dwóch panów do ubrania).
    Chyba wszystko sobie przyswoiłam, a to czego mi się nie udało, szybko mi przypomnisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebiesko mi.
    Kasene, jak i Nancy oczywiście, że obecni i szczerze wątpię by to się prędko zmieniło. c:
    Oh, i teraz nie wiem, co mam jeszcze pisać. Na wszystko zdążyłam wyrazić swoją opinię. Chyba najbardziej jestem ciekawa, co wyjdzie z wampiryzmem. To dość odważna nowość, która liczę, że wprowadzi trochę zamieszania. A jak nie, to odrobinie akcji i rozrusza bloga. Tylko, żeby nagle nie zrobił się bum i wszyscy nie rzucili się na krwiopijców. To mówiąc idę właśnie myśleć, jak to swojego pogrzebać, żeby oprócz bycia pasożytem żerującym na cierpliwości innych niech też zainteresuje się ich krwią, hyhy.
    Więc moi drodzy piszmy, doceńmy, skomentujmy, a przede wszystkim ŻYJMY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebiesko mi.
    Leja (jeszcze) żyje. I mam nadzieje że będzie to trwało długo, ale nie wiadomo co pani od matematyki w głowie siedzi. I jak coś to chętnie będę pisała komentarze pod każdym postem :#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze coś! Mam już parę super pomysłów na te legendy o naszym kochanym mieście. Ale do kogo mam pisać?

      Usuń
    2. Piszemy do Rimy. Podała numer GG w punkcie szóstym c:

      Usuń
    3. Wiem że podała numer, tylko co to jest GG.

      Usuń
    4. To chat Gadu-gadu ( jeśli go nie masz, mozesz zalozyc na gg.pl)
      Możesz napisać do mnie także na e-mail :)
      luisa25110@gmail.com

      Usuń
  6. Niebieskoo miiiii kiedy ciebie widzeeeee
    Zaczynając od początku. Keyli gdzieś tam sobie hasa wesoło po zielonych łąkach, Alexy żyją i żyć będą, a Naoki zadowolony otacza się swoją własną, wiecznie znudzoną aurą. Generalnie nic nie zdechło.
    Szablon cud, miód i malina, Maciej zna się na rzeczy <3 Tylko wysłuchiwanie jego/jej jęków i stęków, jak ona/on nie umie nic i jak to wszystko źle wychodzi to wiecvjauevsi.. xD
    Witamy Leje! Mam nadzieję, że Keyli i Alexy nie odstraszą, chociaż bardziej się z Naokim martwię.
    Cieszę się, że TM ożywa i mam nadzieję, że żyć będzie. W końcu wakacje idą, wolne będzie, przetrwać tylko poprawy i luzik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebiesko mi ;)
    Rebekah żyje, chociaż dawno nie było tutaj o niej słychać...Na początku chcę przeprosić, że w ogóle się nie odzywałam, nie dawałam znaku życia. Wszystko tak szybko się wydarzyło. Jednak od 20 czerwca mam nadzieję wszystko się zmieni.Prawdopodobnie wtedy Reb ożyje, albo... cóż sama zobaczę. Jest możliwość, że zacznę wszystko od nowa, z nową postacią. Tak bardzo tęsknie za pisaniem opowiadań, za pisaniem z kimś, za tą atmosferą... Cóż, mam nadzieję, że wszystko się ułoży. Dziękuję Ci Rimuś, że mnie nie skreśliłaś i dajesz mi szansę, choć czuję, że na nią nie zasługuję. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, to zacznę pisać jak najszybciej.
    Na podpunkty z Ogłoszeń odpiszę później. Wybacz, że tak krótko.
    Rebekah

    OdpowiedzUsuń