Pogadaj z nami :D

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Spóźnione życzenia Wielkanocne ;)

Przepraszam, że tak późno, jednak nie miałam wcześniej wi-fi a pisanke taką długo sie robi...


.
.
.
.
.
.
.

.

.



.

.
.
.


TA DAAAAAM!




 Mam nadzieję, że te święta spędziliście w rodzinnym gronie jak najlepiej ;)
A no i że śmigus dyngus był bardzo mokry i wlał Wam choć trochę weny ;3





Druga sprawa jest taka, że Macia szykuje nam super szablonik wiosenny ;3
Cicho ja wiem, że będzie super ;*

Razem z nowym szablonem pojawi się tez nowa muzyka na bloga. Jeśli macie jakieś pomysly co do muzyki, prosze o linki w komentarzach :)
Wesołego alleluja ;D

1 komentarz:

  1. Nemi wraca z martwych. Święta zleciały szybko, lejka nie było bo zimno, jednym słowem do dupy ._. No, ale mam nadzieję, że Ty jak i reszta lepiej je spędziliście xD
    Na szablon wyczekuje z niecierpliwością, a już najbardziej na nową muzykę, bo ta mocno mnie denerwuje, a w szczególności pierwsza >< Reszta mogłaby zostać, ale błagam nad wszystko co żyje, chodzi, pełza, pływa i lata - zmieńmy chociaż tą pierwszą... No i mam również głęboką nadzieję, a nawet można by rzec - proszę o to, aby ogarnąć niedociągnięte sprawy na blogu. Chodzi tu przede wszystkim o obóz. Ogłoszony był jeszcze przed końcem wakacji. Ile minęło czasu od tamtego wydarzenia? Około osiem miesięcy z tego, co dobrze liczę. Nie oszukujmy się, blog podupadł, nie ma porównania z tym co jest teraz, a z tym co było kiedyś. Nie wiem, może tak miało być... Chociaż nie, tak nie powinno być. TM to historia, nowe zawarte przyjaźnie, wspólne pisanie notek, góra śmiechu, ciekawe pomysły. Naprawdę, zróbmy coś z tym, aby blog wrócił. On niby gdzieś żyje, ale słabo... Mam nadzieję, że wraz z nadejściem wiosny wróci tutaj nowe życie.
    ~Nemi

    OdpowiedzUsuń