Pogadaj z nami :D

niedziela, 26 kwietnia 2015

Pobudka z zimowego snu kochani!

Pobudka z zimowego snu kochani! - czyli Organizejszon part 12101415454,54654.... czas zaczać.

Kwiecień plecieć bo przeplata,
 troche zimy, troche lata...
1. Jak widzicie, mamy tu wspaniały, nowy szablon, stworzony przez naszego grafika  - Matę ^^
Brawa dla naszego Macieja :D Mam nadzieję, że wszystkim się podoba, bo męczyła się dłuuugoo (szczególnie z moimi zachciankami, typu : kolorowy pasek pod tytułem i stronami)
Dla porównania, wcześniejszy szablon, również stworzony przez Matę:


2. Tak jak zapowiadałam, wraz z nowym szablonem, przybyła również nowa muzyczka, podoba się? :D

3. Został zaktualizowany regulamin bloga, szczególnie w punktach dotyczących kp (co o wiele ułatwi chęć edycji kp), a także aktywności na blogu, która was zobowiązuje. Koniecznie przejrzeć!

4. Ranking "Zasłużeni" będzie od tej pory funkcjonować w inny sposób: Zamiast co jakiś czas aktualizować ten ranking, będzie on co prawda aktualizowany, jednak przy LO, jako dodatkowe podsumowanie pracy wszystkich członków bloga. LO będzie pewnie co jeden - dwa miesiące. Jeśli wasze osiągnięcia poprawią się od tych w ostatnim LO, znajdziecie się na wyższym stanowisku, niż wcześniej. ( ranking zostanie podany dopiero przy kolejnym LO)
5. Ostatnie i najważniejsze - biwak.
Tak wiem, że już was męczy samo to słowo. Moja wina, że w zły sposób się za to zabrałam. Jako, że w "realu" jest wiosna, razem z adminami, mamy pomysł, by zamiast robić lato, niech będzie wiosna i na blogu. Z tego co nam wiadomo nikt nie opisywał jeszcze lata w swoich notkach.
W takim razie biwak odbędzie się jako typowa majówka, zaś później nadejdzie lato, krótkie wakacje i rozpoczniemy nowy rok szkolny (raczej nieco szybciej niż ten prawdziwy, by wyrobić się w czasie do świąt ;) )   W taki o to sposób, prawa natury nie zostaną złamane a na blogu nastanie długo wyczekiwana harmonia ;3 Co wy na to?

Kto nadal jest chętny z osób które zapisały się do biwaku, a kto może chce się jeszcze dopisać?
Lista wycieczki:

 1) Rima Dream
2) Jack Frost
3) Shina Fugasu
4) Keyli Takei
5) Naoki Blade
6) Kasene Blade
7) Emily Thale
8) Ningyo Sonohoka
9) Kiku Honda
10) Koroshio Tenshi
11) Miku Honda
12)Alissa Williamson
13) Amika Ashida

Lista Obecności!

Czas podpisywania sie do 10 maja! - później, upomnienie.
Jako, że ostatnia lista obecności nie wypadła tak źle, lecz mimo to nie wszyscy się podpisali, a ja nie upomniałam tych osób, teraz mają szansę się podpisać. Jeśli osoby, które nie podpisały się wcześniej, nie podpiszą się też teraz, zostaną niestety wydalone z bloga, oczywiscie z możliwością powrotu ;)

Osoby które wcześniej sie podpisały, a teraz sie podpiszą, otrzymają powiadomienie na GG. Jeśli po tym nie odezwą sie przez 2 tyg.   również zostaną wydalone ;c
Nie zawiedźcie mnie!
Zmiana : Czas podpisywania się pod LO w II terminie do 26 maja!
Oficjalne ogłoszenie osób, które nie podpisały się, czyli zostaną wyrzucone z bloga, 2 czerwca

Jeśli ktoś podpisze się po 26 maja do 2 czerwca, może dostać ułaskawienie, jednak pod warunkiem solidnej poprawy.

1.  Rima Dream (RimaTM)

2.  Jack Frost(Deiraera)

3.  Alissa Williamson (Alisa)

4.  Keyli Takei (Nemi Zearis)

5.  Rebekah Nelson (Terra(SV)/Rebekah(SPS) )

6.  Amika Ashida (Amika Piekart)

7.  Koroshio Tenshi (Koroshio hake)

8. Naoki Blade (Kesley-chan)

9.  Kasene Blade (Mata)

10. Tatsuya Ureshi ( Koroshio hake)

11. Shina Fugasu (Shina-san)

12. Emily Thale (Julia Majer)

13. Ningyo Sonohoka (Lucy)
14. Mami Honda ( Komcia)
15. Kiku Honda ( Luna Mag)
16. Natsu Takasugi (Natsu) 
17. Alexandra Cade (Nemi Zearis)
18. Alexander Cade (Nemi Zearis)



Obowiązkowe skomentowanie!







P.S. Dziękuję wszystkim, którzy się nie poddali i wciąż próbują wznieść swe skrzydła do góry, tak ,i my wszyscy razem, gdy połączymy swe siły, wstaniemy i wzlecimy na szczyt, niczym feniks podnoszący się z popiołów.
Dziękujemy za uwagę
Admini TM
czyli Ri i spółka ZOO :D

20 komentarzy:

  1. Nemu sie podpisuje pod wszystkim, wiesz Rimcia, że ja na tak :) Dobrze, że coś się dzieje, ze wszystko rusza ^^ cieplutko się robi to i niech wena nam sprzyja :D
    Naoki i Keyli nadal chętni na obóz

    OdpowiedzUsuń
  2. >dzyn, dzyn<
    O tak. To brzęczą moje oszczędności na grupowy pogrzeb. Nie muszę już otwierać szkatułki. Prawda?
    Ja już przytakiwałam, kiwałam, zgadzałam, czy co tam jeszcze, na wszystko, bo naprawdę tym razem wierze, że może w końcu wiadoma rzecz wyjdzie. No, bo jak? Myśleliście, że się pozbędziecie Kasa? Ha! Tą zarazę nie tak łatwo wyplenić. ;> No dobra, jak go wpuścicie w las, to może się zgubi.
    *a teraz następuje tryb żebraka, którego zadowoli jakaś opinia na temat szablonu. Co mogło być inaczej, czy było lepiej, co przeszkadza, co się podoba i jak głęboko ma się schować? :3 *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim zaparło dech, na widok twojego szablonu, aż nikt nie może nic napisać :D

      Usuń
  3. Szablonik taki piękny i cudowny *o* Naucz mnie Mara robić takie :c
    Tak samo jak dziewczyny podpisuję się pod wszystkim i biorę się do roboty. Może bym trochę postacie odświeżyć :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja reakcja na szablon? - *^*

    Oczywiście Jackuś zawsze chętny do pisania notek, ale bardzo krucho u niego z czasem.
    W razie czego łapcie mój nr gg od Rimy, bo nie chce mi się sprawdzać, jaki mam nr ;D
    Oczywiście podpisuję się pod listą obecności :)

    Ps. Zmieniłam nick z Tenebris na Deiraera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maaaataaaaa! Kocham cię za to, że mi poprawiłaś humor tymże zacnym szablooooneeeem! *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja reakcja na szablon? - *^*

    Oczywiście Jackuś zawsze chętny do pisania notek, ale bardzo krucho u niego z czasem.
    W razie czego łapcie mój nr gg od Rimy, bo nie chce mi się sprawdzać, jaki mam nr ;D
    Oczywiście podpisuję się pod listą obecności :)

    Ps. Zmieniłam nick z Tenebris na Deiraera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wuuut? Czo to za błąd z komentarzami? 0.0

      Usuń
    2. wuuut? Czo to za błąd z komentarzami? 0.0

      Usuń
  7. Emila żyje. Nigiyo też. Zgłaszam się za nią. Internetu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma internetu?! ;_________; Kto za nią notki napisze? Powiedz, że o notki się upominam ;c
      Uczestniczycie w biwaku?

      Usuń
  8. Pięknie to wygląda. Wiedziałam że tak będzie ;) No mam nadzieję że nowy szablon da nam nową energię do pisania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastepnym razem może i z twoim pomysłem cos wykombinujemy ;)
      Mata się ucieszy, że kolejnej osobie sie podoba ;D Rozumiem, że zostajesz w biwaku?
      * w sumie to nie masz innej opcji, Ri do tego nie dopuści :3 , musi tylko coś opublikowac...* Też mam taką nadzieję, juz coś się dzieje ;)

      Usuń
  9. Amiś czuje się zapomniana ;-; Na ubiegłej liście na biwak się zgłaszałam i dalej mnie nie ma. Łeeeee... Nikt o mnie nie pamięta ;-;
    A tak wgl szablon boski :D Maciej ma talent i każdy to wie. A i nie ogarniam xD post 26 kwietnia, a czas na podpis w LO 10 kwietnia?
    Zapomniany Amiś z łapą w górze pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bU >< do 10 maja ;_;
      *za duzo sake*...
      Gdzie ty sie podpisywalaś? gomene! Juz to naprawiam skarbie, ciesze sie ze jestes i sie podpisujesz, skarbie ty mój ;*
      Ja ciebie juz tak do biwaku zgarne, ze będziesz jęczeć, że o tobie przypomnieli * sadystkomasochistka sie klania, do uslug* ;*

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rimuś przepraszam Cię bardzo ( klęczy i idzie na złamanych kolanach w kierunku Rimy). Tak jakoś wyszło, wszystko za szybko się działo, nie wiem, jak to się stało...Mea culpa, mea culpa (czy dostanę wybaczenie?) Gomen nasai, gomen nasai. Proszę tylko o chwilkę czasu, aby się ogarnąć i poskładać wszystkie kości, po wypadku samochodowym ("tirowym"). Poprawię KP i napisze notkę. Spróbuję jak najszybciej zapoznać się z fabułą i biwakiem. Szablon przepiękny ^^ Nie mam nic więcej do powiedzenia. Nie mam nic na swoją obronę. Czekam na wyrok sądu. (będę kończyć, Wyczuwam wpływy TM'a...). Ile lat więzienia dostanę? Co się robi w więzieniu... Jak potoczy się moja karieraa? (*jeb PM'a). Przepraszam za niego i za mnie. Gomen nasai. ;(
    (Zapomniana) Rebekah

    P.S. Rzecz jasna wypadku Reb, ale o tym w notce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja łaskawa i miłościwa :D
      Krzywdy również znoszę, więc wybaczam z ochotą o ile dasz z siebie wszystko by przestać się czuć zapomnianą ;*
      Bo ja o Tobie pamiętam. A ty o tym wiesz. :)

      Usuń