Pogadaj z nami :D

sobota, 6 czerwca 2015

Podsumowanie ostatniego LO

1. Sprawy związane z LO
Smutne wieści:


Z przykrością muszę stwierdzić, że opuszczają nas aż 3 osoby, które nie podpisały się pod LO, ani nie dały znaku życia. Są to:
Mami Honda (Komcia), 
Kiku Honda ( Luna Mag),
 Natsu Takasugi (Natsu)

Oczywiście możecie wrócić do naszych szeregów, pod warunkiem solidnej poprawy o czym wspominałam już w LO ;)

Dobre wieści:

Cieszę się jednak, że większość z was się podpisała i pamiętała o blogu lub chociaż dała znak życia. 
Są to:
Jack Frost , Alissa Williamson, Keyli Takei, Rebekah Nelson , Amika Ashida, Koroshio Tenshi, Naoki Blade, Kasene Blade, Tatsuya Ureshi, Shina Fugasu, Emily Thale, Ningyo Sonohoka, Alexandra i Alexander Clade. 

Bardzo Wam za to dziękuję ;*

Jednak jako że podpisaliście się pod LO, musicie wiedzieć, że będę wymagała od was sporo aktywności w komentowaniu jak i w pisaniu. Trzeba się wziąć do roboty kochani! Maj przeszedł cichaczem, za to czerwiec się zaczął, więc teraz już nie będzie zmiłuj się ;3
*nie no taka zUa to ona nie jest, spokojnie*

Aczkolwiek, naprawdę wymagam od was aktywności na blogu. Sami wiecie jak to jest, gdy się napisze notkę, a później wchodzi się pare razy dziennie sprawdzając czy ktoś przypadkiem nie skomentował, prawda? Wiecie również jaką radość przynosi zobaczenie komentarza. Jeśli chcesz by inni doceniali twoje prace, zacznij sam doceniać pracę innych. Wiem, że na notki poświęcanie swój czas i naprawdę - hasło to księżycowa noc - jestem szczęśliwa widząc je na tym blogu. Prawdą jest że sama nie zawsze skomentuje, ale od teraz nie przepuszczę żadnej notki. Czytam = komentuje. Osoby które nie będą w ogóle komentować, będą upominane. 

Regulamin Główny punkt 5 głosi : "5. Staramy się pisać min. jedną notkę na miesiąc. Trzeba również uwzględnić brak weny, lub ewentualnie brak wystarczającej ilości czasu. Należy być przynajmniej aktywnym na blogu, w postaci komentowania postów innych osób oraz podpisywanie się pod Listą Obecności.". 

Liczę na waszą odpowiedzialność i aktywność :D 

*skończył sie maj, skończyły się piękne czasy...*

2. Serdecznie witamy nową uczennicę!

Słodka jak cukierek,

urocza jak wiewiórka,

telewizor ci rozwali,
taka miła konfiturka ♥ 
Raduje się serce,
Raduje się dusza,
Imprezy wszystkie
dziś tobie rozrusza.
Dla ciebie ten wierszyk,
Sel nasza miła,
Muzykę podkręci, 
I w tany wyrusza. :D 

W skrócie : witamy w naszych niebieskich szeregach TM Selene Tamoi !

3. Biwak!
Jako, że biwak miał byc majówką, będzie jednak taką spóźnioną wycieczką czerwcową, przed końcem roku szkolnego na TM.
Niedługo pojawi się pierwsza notka na jego temat, po czym wyczekuję waszych biwakowych notek :)

4. Kluby!
Gdy będzie już nowy rok szkolny na TM, powstaną kluby. 
Warunki: 
1)Każdy musi przynależeć d jakiegoś klubu.
2) Aby klub powstał należy mieć co najmniej 3 członków, wyjątkiem są kluby sportowe które do stworzenia drużyny potrzebują tyle i tyle osób. 
3) Pozostali członkowie klubu mogą być wymyśleni, lub też mogą składać się z postaci z TM.
4)Aby klub stał się oficjalnie klubem, musi być zaakceptowany przez głównego admina (Rima Dream). Nalezy wypełnić zgłoszenie i wysłać na gg.
Zgłoszenie ma zawierać:

1.Nazwę klubu
2. Imię i nazwisko przewodniczącego klubu.
3. Listę członków klubu ( mogą byc także dopisane do nich funkcje każdego z członków, np.: zastepca przewodniczacego)
4. Co będzie robić ten klub, czym się będzie zajmował.

5. Jak przysłuży się szkole im. Feniksa., co do niej wniesie. 

5)Można należeć do dwóch klubów pod warunkiem, że nie będzie się zaniedbywać żadnego z nich.

Zacznijcie już myśleć o tym jaki klub założycie, lub do jakiego dołączycie :)
Zgłoszenia mile wydziane, dopiero na poczatku roku szkolnego TM.
Od nowego roku szkolnego, w akcji bloga będzie również działał samorząd, do którego należą admini. ( S. U. F.)
Samorząd również musi uczestniczyć w klubach. :)

***


Wszyscy którzy to przeczytali, mają podać hasło w komentarzach, które było podane w treści. 
Hasło będzie odświeżane co jakiś czas. C.D. ogłoszeń już wkrótce ;3

~Rima Dream

#Edit: 08.06.2015

13 komentarzy:


  1. No tego zyje...Pisze notke xD Klub to swietny pomysl *.* Z checia jakis zaloze z innymi czlonkami TM :ktos chetny? :3;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju. Ojeju. Najarałam się na klub

    kwiatek bławatek

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło to kwiatek bławatek :3
    A co mi tam lecę punktami:
    1) Yep!! Większość aktywna! Pucz ją hendz ap aktywni!! Rozsadźmy to miejsce aktywnością i komentarzami i notkami i wszystkim xD
    2) *0* *-* Superaśny wierszyk! I ten telewizor xD Cała prawda o Seluśku! :3
    3) Biwak!! Jadziem!! Bedziem śpiewać przy ognisku wesołe piosenki! XD ma ktoś gitarę?! A tak wgl Selene sie załapie jeszcze? :3
    4) Yey!! Kluby! Selene jadzie grupy szukać xD najlepiej takiej muzycznej! Selene dj'ka wkracza. Mały Amiś jej pomoże xD

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zamiast kwiatek bławatek powiem chaber. :D
    Ten pomysł z klubami strasznie mi przypadł do gustu. Ja chętna na coś, jakoś, gdzie. Tylko nie wiem w czym by się ten mój paralityk mentalny sprawdził. :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klub kochania Wieszczadła.
      Albo Klub kochający gady i tym podobne XDD

      Usuń
  5. Jeżeli chodzi o biwak to czekam na pierwszą notkę ;)
    A jeżeli chodzi o klub to mam parę pytań. Jeśli, załóżmy na to chciałabym założyć kółko dziennikarskie (pisałabym jakieś artykułu, sprawozdania z wycieczki, wywiad z uczniami/ nauczycielami itp.), to dajmy na to w notce jako tytuł dam "gazetka #1". I czy zwyczajnie dodać notkę na TM, czy będzie stworzony specjalny blog na którym będziemy dodawać prace/wydarzenia z kółek?
    Jeżeli chodzi o kółka sądzę że to dobry pomysł, gdy nie ma się weny, a chciałoby się coś dodać coś, co by nie wpływało na na główną fabułę (przykład: jestem w kółku sportowym i piszę o jakimś turnieju). Po za tym tworzy się kółka do którego ma się pasje, czyli dałoby się coś stworzyć z minimalną ilością weny.
    Chyba że Rima, miałaś inny pomysł idei kółek. ;) To tylko mój pomysł "wykorzystania" kółek zainteresowań ;)
    Inne pomysły tematu kółek:
    -plastyczne, -dziennikarskie, -książek, -literatury(w sensie tworzenie własnych wierszy/wyszukanie jakiś i interpretacja), -sportowe (ale o nim wspominałaś), -kulinarne(? :D) -teatralne, i nwm jeszcze jakie.
    Proponuję stworzyć najpierw propozycje kółek a potem każda osoba bd wybierać do jakiego chce należeć.
    Kwiatek bławatek
    Reb ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło - księżycowa noc

    (sorry za brak polskich znakow i ewentalne bledy, ale pisze na starej komie i ma smiesznie maly ekranik w porownaniu do Galaxy S3)
    Dobra, pora wziac za skomentowanie tejze notki :) Widze, ze troche pozno ie za to biore, ale co ja poradze? :c
    Sadzilam, ze bedzie malo osob, ktore podpisza sie pod LO, patrzac na czestotliwosc pojawiania sie notek. No... na tez mam klopot z nimi. Ale wiecie, normalne liceum dla nieslyszacej to nie przelewki. Druga sprawa to tablet, ktory lezy zepsuty od poczatku stycznia. Dopiero teraz pojechal poczta na naprawe.

    Biwak, hm? Nalezaloby w koncu sie ruszyc z tym... albo po prostu zmienic na cos innego, jak nic z tego dotad nie wychodzi. (takie moje subiektywne zdanie)

    Co do kolek... Ten pomysl wydaje sie byc dobry, ale... jakos niespecjalnie mnie przekonowuje. Moze przez to, ze przez tyle czasu istnienia TM nie bylo czegos takiego? (bylam jeszcze na onetowym TM i stwierdzam, ze obecne nie ma tamtego uroku... Pewnie przez brak jednej pomyslowego, aroganckiego, za przeproszeniem, dupka.

    Oj, rozpisalam sie troche...

    Jack Frost (nie chce mi sie zmieniac konta, bo mi pewnie usunie teb dlugi komek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję późno, ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale, nie? ;)
      Po pierwszym przeczytaniu tego komentarza miałam mieszane uczucia.
      No to teraz czas na monolog :D
      Po pierwsze, JACK WIĘCEJ WIARY W LUDZI NA TM! * musiała to wykrzyczeć, wybacz*
      Sądziłaś, że będzie mało... Jednak ja wierzyłam, że na TM są osoby które tego bloga tak łatwo nie opuszczą, no i jak widać, nie myliłam się. ;)

      Z tego co wiem, notki też nie wszystkie przeczytane, prawda? ><
      W takim razie nie narzekaj na częstotliwość pojawiania się notek, skoro nieco zaległości jest ze starymi :D To prawda, powinny byc częstsze. Mimo wszystko pracuje nad tym. Radzę się brać ostro za czytanie, bo niedługo nie starczy ci wakacji na doczytanie ;)
      Sprawa biwaku - tak jak w notce pisało, zmieniam nieco jego formę. Owszem, należy z tym ruszyć. Najpewniej pierwsze postępy pojawią się w weekend. Też mam szkołę i jest ciężko. Każdy musi to jakoś przeżyć. Wszędzie jest trudno. Wszystko zależy od tego ile damy rady unieść na swoje barki i podołać wyzwaniu. Ja niestety muszę poprawiać często na ostatnią chwilę, więc trochę zrozumienia :D Nie każdy radzi sobie z tym wszystkim i ma spokój pod koniec roku, a przynajmniej tym razem, niestety nie ja ;c
      Tablet powiadasz... Gdybym była nie miłą osobą, której zależy tylko na efektywności pracy, a nie na pracownikach, powiedziałabym, że nie interesuje mnie to, czy komuś zabrakło neta lub zepsuł się komputer, komórka i tablet jednocześnie, bo przecież najważniejsze jest napisanie notki, bo co mnie obchodzi czy ktoś ma taka możliwość czy nie. No, ale jako, że jestem raczej miłą osóbką, która zwraca uwagę przede wszystkim na swoich "pracowników", to wybaczam i mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojawi się więcej aktywności chociażby w postaci komentarzy, o których to wspominałam w regulaminie edytowanym nie tak dawno. :3
      Szkoda, że nie przekonuje ciebie pomysł z klubami, choć myślę, że niedługo zmienisz zdanie. Tylko niektóre osoby znają nieco więcej tajemniczych stron tego pomysłu, których na razie zdradzać nie będę. W koncu "Asa w rękawie" nie wyjmuje sie na samym początku :D
      Wchodzisz jeszcze na onetowego bloga? Jak miło ;) Jednak ja nie dbam o niego. to przeszłość. Dla mnie liczy sie to, co jest teraz i osoby które są teraz ze mną. Chyba wiesz o co mi chodzi, prawda? ;) A co do "marnego wyglądu", przykro mi nic nie poradzę. To przez to, że dawno temu onet nieco zmienił swój wizerunek i zepsuł dotychczasowy ład i porządek w starych wersjach szablonu. Nie usunęłam go na pamiątkę. Od czasu do czasu warto wejść na niego i ujrzeć ileż to czasu, weny i pasji się na niego poświęciło, oraz jakie osoby wytrwały do końca.
      Aby cos sie narodziło, coś musi umrzeć. Jednak nie żałuję. Cieszę się z nowej wersji bloga i uważam że jest o wiele lepszy, bardziej zorganizowany, a same osoby na blogu są bardziej godne zaufania. Te - które nadal są oraz te - które są już tak długi czas, wspomagając bloga swoją twórczością.
      W skrócie mówiąc i do smiechu, żadnych "dupków' tu nie chcemy, w swoim gronie dobrze się czujemy :D
      Oj, ja również się rozpisałam. Jednak przykro jest nie odpisać na tak długi komek.
      Cieszę się, że w końcu zdobyłaś motywację do dalszej pracy oraz, jak mam nadzieję, niezbędną wenę. Od Jacka oczekuję przynajmniej aktywności opisanej w regulaminie, jednak z chęcią wyczekuję naszych wspólnych notek ;3 Trochu dawno sie razem pisało, czyz nie?
      P.S. A mnie proszę się nie bać. " nie taki zły jak go malują" ; Nie taka zUa, jak siebie sama maluje ;)
      ~Stęskniona Rimcia ;*

      Usuń
    2. Oho, chyba sie zaraziłam od Terry (Reb) pisaniem długich komentarzy :D
      Masz przynajmniej coś do poczytania zamiast nowych notek ;)

      Usuń