Pogadaj z nami :D

sobota, 19 grudnia 2015

Sześć światów - Jedna osoba



Eleanore Black
Elka/ 29 lat/ Kobieta/ 18.02/

Była sobie kiedyś modelka.
Język miała ostry jak brzytwa. 
Uwag nie szczędziła, urodę ceniła.
Ale osobowość zgubną dla niej była.
Choć twarz, uroda, niezwykle pożądana.
To charakter, no cóż, zupełnie inna sprawa.
Wywalona z branży w młodym bardzo wieku.
Nauczycielką została, zgadnij czemu człowieku.

A w sumie, po co się tak męczyć z takim opisywaniem! Elka mi mów! Jestem skomplikowaną kobietą z wyczuciem do mody. Ale więcej dowiesz się w podróży po moich światach! Miłej podróży!

Sześć światów - Tu jesteś

~*~

Tak to znowu ja i znowu KP xD ale na razie pewnie ostatnie.  Nie mogłam sobie odpuścić posiadania nauczyciela. Kontakt jak u Amiki, Selene, Lily.  
KP będzie ulegać zmianom, bo wyszło dość skromnie i moim zdaniem brakuje mu wielu rzeczy. Kod na zdjęciu pochodzi ze strony Character Image.

3 komentarze:

  1. No i pojawiło się pierwsze zło wcielone z autorytetem. <:
    A nie byle jakie zło, bo zło piękne w swojej osobie. Modelka? Oh, już widzę spojrzenia męskiej części szkoły. Aż, szkoda, że Kasa co innego interesuje. ;> Nie przejmuj się, że skromnie coś wyszło. *nieprawda* Karta jest wyśmienita, nie ma zbędnego lania wody, a zdjęcia aż miło popatrzeć. A nawet jeśli brak jakieś informacji, to od czego są notki? I na takowe z niecierpliwością wyczekuje. No i oczywiście liczę na jakąś z Kasene albo z Nancy. *lub z moim psorkiem, jak zechce w końcu współpracować*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zło przybyło :>
      A o Kasie zdradzisz co nieco? Cóż go interesuje <: Miło mi, że karta się podoba, a kto wie może jakaś nocia niebawem się pojawi.A ja również na jakąś wspólną zawsze chętna jestem ;3

      Usuń
    2. No to czekam na wspólną notkę.
      Ah, co do Kasa, to zdradzę tyle, że będąc personą dziwną do różnych rzeczy podchodzi odmiennie, to do tych sercowych też. Można powiedzieć, że tak od dupy strony, uhuhu. ;>

      Usuń