Pogadaj z nami :D

niedziela, 17 sierpnia 2014

Szkoła Przetrwania - organizacja!!!

Bardzo się cieszę, że chętnych na wspólną przygodę jest już 11 osób! ^^
Mam nadzieję, że każdy dobrze wykorzysta ten wątek. Ci, którzy się na to jeszcze nie zdecydowali, mają czas aby dołączyć, do końca miesiąca, gdyż do końca tego miesiąca będzie czas na napisanie biwakowej notki.

Czas akcji w biwaku: Lato, zbliżające się wakacje, tydzień.
Miejsce akcji: Zielona Dolina, camping blisko jeziora, miejsce otoczone górami ze wszystkich stron.
Gatunki najczęściej spotykanych zwierząt: Kozice, jelenie ( przeważnie w lesie  w dolinie), niedźwiedzie, świstaki, żmije, ptaki drapieżne, oraz zwykłe np.: dzięcioły

 Biwak będzie trwał tydzień, dla naszych postaci, zaś na napisanie notek mamy czas do końca miesiąca (sierpnia)

Notki można pisać w grupach (rpg - tylko proszę, żeby to nie były samiusieńkie dialogi) , a także samemu jeśli ktoś ma taką ochotę. Jeśli chcecie, możemy podzielić się na grupy, lub zrobić przynajmniej jedną wspólną konferencje.

Jeśli chcecie wspólną konfę, to napiszcie w komentarzach kiedy wam pasuje, aby się zgrać w jednym dniu. Konferencja byłaby pisana przez jeden dzień, by nie rozciągać tego tak jak z tym balem. Konferencja, wybaczcie za powtórkę, jest po to by pisać wspólnie, jako jedna paczka, więc jest to równoznaczne w tym, że wszystkie postacie będą zebrane w tym samym miejscu, o tej samej porze, w tym samym momencie, obok siebie.  Proponuję ją zrobić na rozpoczęcie biwaku, hasło to czekolada, a później każdy pociągnie swój własny wątek.  Mogłoby to być w rodzaju ogniska, wspólnego śpiewania i rozmawiania, lub wspólnej spinaczki po szlaku górskim.

Atrakcje biwaku:
- ognisko
- strzelanie z łuku
- pływanie samodzielnie zrobioną tratwą, za poradą instruktora
- spinaczka po szlaku górskim
- i możecie wrzucić kogoś do jeziora :D
- albo kogoś podpalić
-albo podpalić i wrzucić do jeziora
- albo kogoś wystraszyć w nocy udając ducha...

Pomysłów jest wiele ;3
Lista osób jest dostępna po lewej stronie w ogłoszeniach c;

Czekam na komentarze i propozycje ;)

! Każdy kto przeczytał, ma zostawić komentarz i podać hasło (będzie one resetowane co parę dni), które jest zawarte w tekście. !

P.S Dopiero teraz sobie przypomniałam, postacie nie mogą używać magii w tym rejonie - i dowiedzą się o tym na miejscu dopiero xD, gdyż jest pewna magiczna bariera ♥ też was kocham xD

15 komentarzy:

  1. To Nemi mówi czekoladka :D
    Ogólnie chciałabym powiedzieć, że pomysł z biwakiem to super sprawa, każdy będzię miał szansę zintegrować się z każdym i nieco zacieśnić więzy :D Poza tym, jest przy tym fajna zabawa. Dla mnie okej jest napisanie wspólnej notki na sam początek. Wtedy, gdy wjeżdżamy do Zielonej Doliny, rozpalamy ognisko, siadamy, gadamy sobie :3 Potem możemy się podzielić.. W sensie niektórzy mogą mieć już coś zaplanowane, więc będą chcieli zapewne ze sobą pisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło: Czekolada
    Pomysł świetny tylko ja mam popozycję. Niech zrobią losowanie kto śpi z kim w namiocie *.*
    *szepcze* Najlepiej chłopakxdziewczyna xD
    No i nie mogę się doczekać ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje...pomysły... xD
      No właśnie, dobrze że przypomniałaś, trzeba pomyśleć jak będzie z tymi namiotami... Podzielicie się w grupki: dziewczyny z dziewczynami, chłopacy z chłopakami... wiem, jestem zUaaaa XD

      Usuń
    2. Jak możesz! xD I jeszcze to z magią ;_; Shina to normalnie przez Cb będzie musiała wydać kasę na normalne rzeczy do dowcipów ;_; JAK MOŻESZ XDDDDD

      Usuń
  3. CZEKOLADA
    Jestem z Shiną. Niech będzie losowanie i najlepiej chłopak dziewczyna :3 Albo np. namioty 3-5 osobowe. Można zrobić drużyny 2-6 osobowe. I potem która drużyna poradzi sobie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo te z drużynami to dobry pomysł... * można ich podzielić dziewczyny/ chłopacy*
      Tia,, co do pierwszego pomysły...co byś zrobiła gdybyś nie wylosowała Naokiego ;3 ? XD

      Usuń
    2. chwile by się powściekała, a potem musiała jakoś przeżyć, najwyżej spałaby gdzieś na drzewie, co dla niej i tak jest dogodniejsze

      Usuń
    3. xDD Pacz, abyś na drzewie na ul pszczół nie natrafiła, albo by na niedźwiadka nie wpaść XD

      Usuń
  4. Hasło : Czekolada
    Mami : Dziewczyny z dziewczynami... Braciszku masz szczęście !

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja poproszę czekoladę. :D
    Pozwolę sobie zgodzić się z przedmówcami. Jak koncepcja z konferencją na początek obozu, jak rywalizacją w grupie to bardzo dobry pomysł. Ja, jak najbardziej się na to pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *podaje gorącą czekoladę*
      No dobrze, a termin jaki wam pasuje na konfe? bo nitk tego nie powiedział T^T

      Usuń
    2. A jak ja ustale sama, to później będzie, że rozkazuje, albo, że akurat wtedy wszyscy nie mogą t.t

      Usuń
  6. Hasło to czekolada a co do tej konferencji... To nie wiem kiedy będę miała czas!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekolada! :D
    Uf, na szczęście udało mi się na laptop dłużej niż chwilę dostać. A co do biwaku, to ja jeszcze za granicą jestem i pod koniec wakacji wracam, a gdy wrócę, to bd trzeba do szkoły się przygotować itp. A więc mnie nie będzie, przepraszam ;_;.
    A jeżeli chodzi o namioty, to głosuję, żeby dziewczyna z dziewczyną (chyba tylko ja jestem za Rimą >.< ). Wtedy chłopaki mogą się naradzić i nwm, jakieś psikusy zrobić dziewczynom, albo przygotują jakieś straszne historie, lub coś napsocą koło namiotach. Nasi chłopcy z mojej szkoły to jeszcze jakieś przedstawienie robią dla dziewczyn, więc to też może być.
    Jeżeli chodzi o pomysły to na razie brak, jak coś mi przyjdzie do głowy to napiszę ;3 (Rebcia przez wakacje wena siadła)
    Reb

    OdpowiedzUsuń
  8. Szakałat xD Czekolada taka smaczna <3
    Amik się w końcu odezwał! Ale i tak mało co ogarnia.(może poza biwakiem), ale i tak potrzebuje pomocy xd. Bez mocy? xD Amik sobie poradzi i tak rzadko ze swoich korzysta. Szwojego zwierza można zabrać? Nie zostawię Shizena samego z Pavciem(Jeszcze mi go sfajczy xD). Straszyć, palić, wrzucać do jeziora muhahahahha >:D
    Pomysłów u mnie brak (jak zwykle) :C

    OdpowiedzUsuń