Pogadaj z nami :D

niedziela, 8 listopada 2015

Nowy rok szkolny + parę aktualności

Był pierwszy września. Nowy rok szkolny, zwiastował nowe przygody, nowe problemy oraz nowe twarze wśród uczniów, jak i nauczycieli. Wszyscy uczniowie zebrali się na szkolnej auli, która była dwa razy większa od przeciętnego pomieszczenia w normalnych szkołach.

Dekoracje przy suficie, a także wiszący na ścianie, ogromny znak Szkoły im.Feniksa sprawiały, że pierwszoroczni nie mogli oderwać od nich oczu. Mimo, że to była zwykła płachta z godłem, czy też ogromne, granatowe zasłony przy dużych oknach, przypominające te na dworach królewskich lub też w samym pałacu, sprawiały, że wszystko wydawało się tu takie magiczne. Inne. Różne. Wyjątkowe. Atmosfera tutaj również różniła się od zwykłych szkół. Co chwila, zdawało się, że poranne promienie słońca tańczą, zaś przyjemny wietrzyk, mimo zamkniętych okien, powiewał lekko, ochładzając uczniów, unosząc niebieskie płatki róż nad ich głowami. Oczywiście, wszystko było zaplanowane przez klasę, która osiągnęła najniższą średnią w ostatnim roku i za karę, musiała zajmować się w wakacje przygotowaniami na rozpoczęcie roku szkolnego.

Punkt 9 rano dyrektorka Madeline Potter wkroczyła na scenę, wśród mniej i więcej radosnych aplauzów. Powitała wszystkich zebranych, zaś po chwili wszyscy stanęli na baczność wpatrując się w sztandar szkoły, który wprowadzali najstarsi uczniowie, po czym uczniowie wyjąkali hymn państwowy, a także hymn szkoły. Długi monolog dyrektor zawierał przede wszystkim pytania retoryczne o tym, " Jak minęły wakacje?", nadzieję, że wszyscy wykorzystali je jak najlepiej, przywitanie i odczytanie listy klas pierwszych, aż w końcu przedstawiła nowych nauczycieli.

Choć wszyscy myśleli - mieli głupią nadzieję - że to już koniec i będą mogli cieszyć się lub opłakiwać ostatni dzień wakacji, dyrektorka miała jednak jeszcze jedną niespodziankę. Niespodziankę, która zwaliła uczniów z nóg, zaś nauczycielom nadała złośliwy uśmiech i radość, że nakaz nie dotyczy także i ich.

"- Z wielką radością, którą jak mniemam podzielicie wraz ze mną i z nauczycielami, oznajmiam o przywróceniu mundurków do szkoły! Mundurki zaczną funkcjonować niestety dopiero od grudnia, jednak myślę, że wszystkim przypadną do gustu. Chcemy tym m.in. podwyższyć prestiż szkoły, a także nadać jej bardziej profesjonalny wygląd. Noście je z dumą i dbajcie o nie. Od grudnia bowiem, będą z wami nierozłączne."

Tymi o to, powyższymi słowami, dyrektor pożegnała się z uczniami oraz zapowiedziała szkolną rewolucję...

A co z tego wyniknie? Ja nie wiem. ;>



___________________________♦_______________________________

*Hihihi*
Niespodzianka! ;> Mam nadzieję, że wam się podoba (huehue), no ale, do rzeczy.

Jak widzicie nasz ukochany - mam nadzieję, że choć trochę - blog, krótko mówiąc i ujmując jak to Manat powiedziała , śpi. (*)

Nie powiem, było parę osób, które opublikowały parę notek. W szczególności aktywne były Manat, Mata, Nemi i Amika. Dla tych osób mogę tylko wyrazić swoją wdzięczność za niezapominanie o blogu ( chociaż was skleroza nie dopadła), aktywność (większą i mniejszą, ale obecną i widoczną), no i oczywiście za dręczenie mnie prawie dzień w dzień o TM.

Pozostali,
Witam, tutaj Piekło i Zbesztanie, zaraz znajdą swe śniadanie.
Krótko mówiąc, jestem zawiedziona.
Najbardziej, na osobach, które w ogóle się nie podpisały.

Alissa Williamson (Alisa)
Rebekah Nelson (Terra(SV)/Rebekah(SPS) )
Koroshio Tenshi (Koroshio hake) -podpisane po terminie
Tatsuya Ureshi ( Koroshio hake) - podpisane po terminie
Shina Fugasu (Shina-san)
Emily Thale (Julia Majer)
Ningyo Sonohoka (Lucy)

Przyznaję, że i tak spodziewałam się gorszej frekwencji, jednak na te 7 nie podpisanych postaci, podpisało się, aż 14. (licząc mnie samą) Są to:

  
 
Rima Dream (RimaTM)
Jack Frost(Deiraera)
Keyli Takei (Nemi Zearis)
Amika Ashida (Amika Tamoi)
Naoki Blade (Kesley-chan)
Kasene Blade (Mata)
Alexandra Cade (Nemi Zearis)
Alexander Cade (Nemi Zearis)
Selene Tamoi ( Amika Tamoi)
James Sirius Pheles (Manat)
Abel Remus Sheridan (Manat)
None (Tadashi Katsuko)
Nancy Pate (Mata)
Nathaniel Reagan (Manat)                                                        

Są to, jak widzicie, m.in. osoby które mają po parę postaci. Niektóre z nich są mniej, niektóre więcej aktywne, jednak nadal stanowiące główną podporę bloga. Oczywiście wymagam więcej aktywności innych postaci, gdyż same podpisanie się to nie wszystko. Trzeba jeszcze wcielać je w życie TM. 

Jeśli ktoś nie daje sobie rady z nadmiarem swoich postaci, może je "uwolnić" lub też przeprowadzić do innego miasta/szkoły albo komuś oddać. Tak wiem, zazwyczaj większość osób woli po prostu zabić swoje postacie, jednak nie chcę by nagle w szkole pojawiła się fala samobójców, jak w epoce romantyzmu po przeczytaniu Cierpień Wertera (zapiszcie sobie, przyda się na polski).

Oczywiście, sama lepsza nie byłam, choć jak to mówią " Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego".
Wykorzystajmy więc te powiedzenie. Mogę prowadzić bloga. Mogę robić eventy, przygody, biwaki, jednak to wszystko po prostu upadnie, jeśli nie będę mieć podpory. Jeśli blog nie będzie miał silnej, zgranej podpory, którą jesteście właśnie WY. Bez Was ten blog po prostu uśnie. Będzie spał, spał, spał, aż uśnie na wieki, część osób odejdzie, część osób zapomni nawet o uśmierceniu swojej postaci, czy po prostu pożegnalnej notce, albo w ogóle osoby zapomną nawet jego nazwy.

Znów po prostu ujmę krótko.
Koniec litości.
Nadchodzi nowa era TM.
Witajcie w moim [naszym] Granatowym Piekle!
Przeżyjecie? ;>
~ Zua Rima, wcielenie dyrektorki cz.1.




P.S. Jutro pojawi się notka związana z nauczycielami, klubami i innymi nowościami/niespodziankami.
P.S.2 Wszystkie osoby niepodpisane pod wcześniejszym LO, zostaną upomniane i zbesztane w wiadomości prywatnej, od której będą miały miesiąc czasu na widoczną poprawę.
P.S.3 Osoby, które się nie poprawią, nie dadzą znaku życia, ani wcześniej nie usprawiedliwią swojej nieobecności (usprawiedliwiamy przed, nie po), zostaną wyrzucone z bloga, oczywiście z możliwością powrotu, jednak na ściśle określonych zasadach.
P.S.4 Jeśli macie jakieś pomysły, piszcie w komentarzach, bądź na priv na gg.

P.S.5 Liczę na aktywność w komentarzach. szczególnie od osób podpisanych pod LO. :x


C.D.N.

10 komentarzy:

  1. Bądźmy dobrej myśli i wierzmy w TM :D W końcu główne podpory wciąż stoją i chwała im za to.
    Nie zgodzę się z tym, ze się w ogóle nie podpisałam pod LO. Co prawda zrobiłam to miesiąc po terminie i dopiero wczoraj, ale jeszcze przed tą notką :P
    Mam dwa pytanka. Czyli jeżeli przeprowadzę swoje postacie lub skoczę nimi z mostu, to nikt nie będzie miał do mnie pretensji, że zniknęłam z bloga? Dobrze rozumiem? No i z tym zbesztaniem. Osoby niepodpisane pod LO zostaną zbesztane tylko priv, czy też publicznie na blogu, kiedy tylko napiszą komek?
    Hahaha... Pożartowałam xD
    No a teraz konkrety i na poważnie:
    Mundurki powiadasz? No ciekawa jestem co z tego wyniknie i ile uczniów będzie się stosować do nowej zasady. Na pewno początkowo pojawi się kilku buntowników, pewnie w tym i moja Kor. Dlatego lepiej wymyślaj już kary za niesubordynację, zua Rimo ;*
    No to tego. Zabieramy się do roboty i pisania notek, czy coś. Przywróćmy TM do życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, oczywiście o czymś zapomniałam, jak zwykle zresztą. Za chwilę to naprawię, dzięki za przypomnienie.
      ~Rima Dream, główny admin

      Usuń
    2. A o czym moja droga, bo chyba sama nw co napisałam już? xD Chodzi ci o te kary? Aj tam. Wystarczy, że będą gumy sprzątać, albo z mopem po sali gimnastycznej latać

      Usuń
    3. Nie, chodziło mi o uściślenie twojego podpisania się po terminie, aby później nie było żadnych niedociągnięć i nieporozumień.

      Usuń
  2. NO WRESZCIE!
    Khem…znaczy...noo
    Nie sądziłam się, że kiedykolwiek uciesze się na nowy rok szkolny. O, no widzisz Kaś, jak dalej tak dobrze będzie szło, to nie będziemy musieli kończyć twojej notki na odchodne z tego świata, hyhy.
    Kompletnie zapomniałam, że kiedyś – dawno temu, padł ten zwyrodniały pomysł o mundurkach. Nie, no, ogólnie koncepcja u mnie jak najbardziej na plus. Mam odchyły i jeden z nich to pociąg do mężczyzn w mundurach, włączając to dobrze wykreowane mundurki. Aż miło będzie popatrzeć na niektórych, np. na takiego, o, braciszka. Specjalnie o Kasene nie wspominam, bo on we wszystkim może się integrować z żulami. A po drugie, zgłasza veto bardziej zawzięcie niż skorumpowana szlachta, bucząc coś o rasizmie i ograniczeniu słowa, jak i własnego ja. Czy coś takiego, bo kto by go tam słuchał.
    No to powiadasz, że jutro ciąg dalszy organizacyjnej? ;>
    Owszem specjalnie o tym wspomniałam. Będąc zdolna wyczekiwać nawet z zegarkiem w dłoni. Bo jak żyjemy, to żyjmy konsekwentnie! \^3^/
    ~Bardzo nieskładny komentarz, ale komentarz. Doceńmy starania. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyśliłam się ;>
      *Hihihihiihiiiiii*
      No widzisz, nawet na nowy rok szkolny można się cieszyć, kto by się spodziewał ;x
      Dziękuję za komentarz, bardzo go sobie cenię c:
      C.d.n :D

      Usuń
  3. DOCZEKAŁAM SIĘ! DOŻYŁAM! Rimuś wrzuciła notkę :D
    O lol mundurki? xD A można je przerobić? Selcia nawet bez zgody pewnie to zrobi i doda coś od siebie! Amiś jak jej się nie spodoba też! A Lily pewnie zostawi x3
    I jak chcesz mogę dręczyć Cię o TM dalej. Tylko zapomnij coś wrzucić, a przybędę :3 I czekam na jutrzejszą notkę o wszystkim!
    Ja nie zginę tylko będę pomagać w męczeniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co tu napisać, więc po prostu pozdrowię mamę.
    Jedną notką niczego nie ruszysz, po poprzedniej zmieniło się, uwaga: nic. Niektórzy ludzie są za coś odpowiedzialni - zero reakcji, gazetka stoi od trzech miesięcy (źle liczę, bo jestem ułomna), podpisać też się mogę, a potem iść być aktywna gdzieś, gdzie mi się podoba, a tutaj nie, fe, fuj, nie chce mi się, narka.
    5. Staramy się pisać przynajmniej jedną notkę w miesiącu, jednakże możemy uwzględnić brak weny bądź ewentualnie brak wystarczającej ilości czasu, aczkolwiek należy być także aktywnym poprzez komentarze pod postami innych autorów i podpisy pod Listami Obecności.
    ^pokaż mi komentarze osób, które nie pisały notek od paru miesięcy, no pokaż. No nie wskażesz, bo takowych nie ma. Może zachce mi się poszukać tego, jak napawałaś mnie nadzieją na aktywnego bloga, ale pewnie nie, bo umieram po chrzcinach i zapewne obalisz moje argumenty jakimś pięknym "botakomygy", a ja uznam to za święte.
    Fay też pozdrowię, co mi tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam mamę. Reszta na priv.
      ~ Rima Dream, główny admin [ nie, wcale tego nie wiedziałaś :x ]

      Usuń
    2. Ten podpis brzmi groźnie.
      PS to pozdrowię jeszcze Juliusza Słowackiego.

      Usuń