Pogadaj z nami :D

środa, 30 kwietnia 2014

Notka organizacyjna!

Witam wszystkich! Organizacje czas zacząć!
No więc, co tym razem mamy do omówienia? 
Parę dobrych (a przynajmniej tak słyszałam) nowych pomysłów. 
Pragnę ulepszyć bloga i mam nadzieję, że zależy Wam na nim tak mocno jak mi, a może jeszcze bardziej?
No więc, nie przedłużając dłużej...

Po 1. Zimy na blogu już dosyć, nieprawdaż? Już dawno myślałam nad zorganizowaniem balu karnawałowego i mógłby być to bal pożegnalny dla zimy. Co o tym myślicie? 
Utworzylibyśmy konferencje na gg i moglibyśmy wszyscy razem napisać rpg dotyczące balu :)
(lepiej na gg niż na chacie, gdyż gg zapisuje w archiwum )

Po 2. Myślałam nad utworzeniem Samorządu Uczniowskiego Feniksa - S.U.F (no chyba, że macie lepszą nazwę) Polegałby na zasadzie Rady Stada na watahowych blogach. Pomagałby nad czuwaniem nad blogiem, dawałby nowe pomysły i ogólnie dbałby o bloga. Aby dołączyć do takiego samorządu trzeba zdobyć wystarczającą ilość plusów, które można uzyskać w różnych konkursach i dodatkowych pracach ;)
Ilość plusów, którą trzeba zdobyć będzie na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy". Resztę informacji znajdziecie TU

Po 3. Skoro już trzeba zbierać plusy, trzeba też mieć z czego je zbierać. Myślałam o zrobieniu konkursu rysunkowego pt.: "bal karnawałowy". Trzeba by było narysować sytuację z balu, technika dowolna. 
Co wy na to? Macie może też inne pomysły na konkurs? (proszę, napiszcie je w komentarzu).


Na koniec nieco smutna wiadomość. Shiro Karasu został wyrzucony z bloga, jednak na własne życzenie, gdyż sam mnie powiadomił, że jeśli przez dłuższy czas nic nie napisze, mogę jego usunąć. Przykro mi, jednak nie mam zamiaru dłużej czekać. Siedem miesięcy to jednak dużo, nie uważacie? No, ale oczywiście nie zabraniam ci dołączyć z powrotem, o ile będziesz pisać w obowiązującym terminie. 

Proszę bardzo o skomentowanie wszystkich 3 podpunktów ;)
-obowiązkowo ;)
Rima Dream

9 komentarzy:

  1. 1. A już myślałam, że chcesz na TM następną epoki lodowcową zrobić... Z tym balem to świetny pomysł!
    2. Przytaknę i powiem, że może dzięki temu coś ruszy.
    3. Jeśli odbędzie się ten konkurs, to ja na pewno wezmę udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz się chyba wypowiedziałam we wszystkich pomysłach :* zime należy pożegnać, fakt, bal to bardzo dobry pomysł. Trzeba tylko zorganizowac dobrze czas, aby każdemu pasowało. Samorząd rowniez wypada zrobić, aby blog jeszcze lepiej funkcjonował. Pomysly zawsze się przydadzą. Przykro mi z powodu Shiro, jednak... To jego decyzja.

    ~Keyli

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Tak! Koniec zimy (nie to że jej nie lubie czy coś). Bal supera pomysł :D
    2) Też genialne :* Przyda się bardzo.
    3) Biorę udział jeśli będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. No myślę, że już każdy ma dość tej zimy. Czas na wiosnę, kwiatki, ptaszki i wiosenne amorki :3 Bal karnawałowy? Już chyba ze sto razy mówiłam Ci, co o tym myślę. Czekam na niego z niecierpliwością.
    2. Myślę, że to naprawdę dobry pomysł. Czas wprowadzać w życie.
    3. Jeżeli będzie ten konkurs, to zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. O taak, bal karnawałowy! Jeej i wtedy mogę to napisać o czym wiesz, co nie? :D (tiak wiem, pewnie inni coś mi zrobią, za to opko...no ale Ty wiesz o wszystkim ;3). A po za tym to szczerze to Reb nie za bardzo zimę lubi (wybacz ;/ ). A jeżeli chodzi o konfę, to czemu nie? Mam nadzieję, że mój plan chociaż w małym stopniu wypali, ale jak nie, no to trudno ;3 Albo coś się wymyśli, mną się nie przejmujcie. I ogólnie konfa to dobry pomysł, poznamy się wszyscy lepiej.
    Kiedyś w naszej klasie jak doszły nowe osoby, to nasz wychowawca zrobił taką wycieczkę integracyjną (taką, żeby się bardziej klasa poznała). Może też takie coś zrobić? Albo wiem! Dla chętnych to można zrobić taką "akcję" (niż konkurs), że najpierw zbiera się chętne osoby i mają swój numerek (oczywiście nikt nie wie, kto jaki ma numer) i albo ktoś w komentarzu pisze jakąś wybraną cyfrę od np. 1-8, a gdy wybierze to te osoby bd ze sobą pisać. Albo po prostu bd losowane np. przez organizatorów (moim zdaniem lepsze, bo np. osoba A może wylosować osobę B, ale za to osoba B wylosuje C itg. Więc może wyjść, że ktoś musi napisać z 2 osobami, czy jakoś tak ;/. Trzeba to jeszcze dopracować, oczywiście, jeżeli ktoś byłby chętny na taką akcję.
    2. Jeżeli chodzi o S.U.F. to świetny pomysł. Cóż, nic innego nie napiszę, bo co tu dłużej mówić? ;3
    3. Jeżeli chodzi o konkurs o bal, to fajny pomysł, ale ja tam nie mam bladego pomysłu co narysować, więc na razie nie wezmę udziału. (Można by było do tych konkursów dodać juniorów, a byłby nim każdy, kto by się zgłosić, no, oprócz tych co zgłosili swe prace ;3). A jeżeli chodzi o pomysły na konkurs to mam: 1. Temat: "Powitanie wiosny." Czyli po prostu nwm. wyrazić w pracy radość z tego że zimy nie ma a przyszła wiosna. I moim zdaniem to nie musi być tylko konkurs plastyczny ale też może być to opowiadanie, czy nawet wiersz. 2. Temat: "Uroki wiosny." Czyli co Wam wydaje się najpiękniejsze w wiośnie? Może pąki różnych kwiatów, albo to, że ptaki z ciepłych krajów przyleciały? Albo coś związanego ze szkołą? (tutaj nie mam pomysłu, naprawdę xD). Albo inne. 3. Ogólnie, skoro jesteśmy już w balu... no to może konkurs o tematyce "Strój na bal". Tutaj raczej nie trzeba się rozpisywać. Wystarczy się wczuć w projektantkę mody. :D No i ostatni: "Maska karnawałowa". Z racji tego, że nie każdy może mieć pomysł na cały ubiór... ale w sumie czemu nie skupić się tylko na masce?
    No to koniec. A i moim zdaniem każdy z tych konkursów może być zarówno plastyczny, jak i "notkowy" lub być wierszem (oczywiście konkurs "Bal karnawałowy" chyba też może być, ale na to musi się zgodzić Rima, bo to ona wymyśliła ten konkurs ;3).
    Rebekah.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Hai.
    2. Hai.
    3. brak udziału i brak pomysłów,

    *brak siły na cokolwiek*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bal karnawałowy- świetny pomysł ;) Samorząd też. Przecież w grupie raźniej i może więcej pomysłów na bloga się znajdzie. Konkurs dobra rzecz ;) Chyba jeszcze rysunkowego nie było więc fajnie. Tylko żeby to nie był konkurs dwuosobowy. No pochwalcie się swoim talentem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Bal Karnawałowy ^^ Chcę!
    2. S.U.F. !!! Fajna nazwa x3 Mi się ten pomysł podoba
    3. Nie mam pomysłu >-<

    Sorki, że tak późno, ale Internet nie działał ;3 Dopiero teraz dam radę pisać posty i Komentarze ;)
    ~Akita Enjeru~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale ;) Kontynuację balu pewnie będziemy robić w następnym tygodniu jako notke grupową, więc jeśli ktos chce dołaczyć to nie ma sprawy ;)

      Usuń