Pogadaj z nami :D

czwartek, 17 kwietnia 2014

Stary konkurs

Przepraszam, że tak późno. Naprawdę zawaliłam. Przypomniałam sobie dopiero teraz o konkursie w którym wzięły niestety tylko dwie osoby- Keyli i Amika. Dziękuję wam i jeszcze raz przepraszam za tak wielkie opóźnienie. Obie napisałyście wspaniałe notki. Wyznaczeni przeze mnie jurorzy nie wyrobili się, ale ja też zawiniłam, jednak wszyscy podjęliśmy decyzję, kto dostanie pierwsze miejsce.
Jak już wspomniałam, obie notki były wspaniałe. Cieszę się, że wzięłyście udział w tym konkursie. Jestem z Was naprawdę dumna. No ale czas ogłosić wyniki prawda? No więc nie przedłużając wiecej...Tututuuttuutu....
Pierwsze miejsce:
Keyli Takei  
oraz "Złote pióro" w tabeli pisarzy
Drugie miejsce:
Amika Ashida
oraz "Nowa księga" w tabeli pisarzy
Jeszcze raz gratulujemy! :*


1 komentarz:

  1. OO: Jaki zaszczyt mnie kopnął :o Hah, no cóż, tylko Rimcia potrafi zdziałać takie cuda i przypomnieć sobie po paru miesiącach :D Sama miałam Ci kiedyś przypomnieć, jednak ja dziurawa głowa, również zapominałam. Ale i tak dziękuję za pierwsze miejsce :) Dyplom jest śliczny :* Gratuluję Amiś! xD :*

    OdpowiedzUsuń