Pogadaj z nami :D

czwartek, 8 maja 2014

Info i niespodzianka ;)

Parę ważnych informacji…
1.Bal karnawałowy z okazji  pożegnania zimy i przywitania wiosny

Cieszę się, że chcecie balu karnawałowego oraz grupowej notki J
Notka grupowa odbędzie się na gg w sobotę 10 maja o godz. 19. 00. Wszystkich zbiorę to konferencji ;)
Osoby które będą uczestniczyć w notce grupowej, proszę o podpisanie się w komentarzach, podanie numeru gg oraz opisu swojego stroju/przebrania.


Osoby uczestniczące w notce grupowej:
1. Rima Dream ( gg: 41016021)
2. Keyli Takei ( 44295150 )
3. Naoki Blade ( -||- )
4. Amika Ashida ( 48642291)
5. Jack Frost ( 50223690 )
7. Kasene Blade ( 31729171)
8. Koroshio Tenshi (49895022)
9. Tatsuya Ureshi (gg Koroshio)



2.  … trutrutuutruu …


I rocznica bloga Tajemnice Magii!!!

Pierwsze co napisałam na blogu opublikowane zostało 7 maja 2013 , więc dziś obchodzimy naszą pierwszą (i miejmy nadzieję, że nie ostatnią) rocznicę J
A więc teraz zapraszam na przemowę.

Dziękuję Wam za wszystkie staranie jakich dokonaliście w pisaniu notek, a także po prostu, za to że jesteście. Stworzyłam ten blog, jako swój „mały świat”, który jest oderwany od rzeczywistości. Cieszę się, że inni także mają do niego dostęp.
 Ostatnio tłumaczyłam pewnej osobie dlaczego piszę blogi i mi na nich zależy. Blog, to „mój świat”, moja „mała firma”. Jednak aby ten świat działał, potrzeba innych osób, które przyniosą do niego coś od siebie. Często są to ludzie podobni do nas. Oni również chcą oderwać się od tej nudnej rzeczywistości, od problemów i innych zmartwień. Trzeba coraz nakręcać ten „mały świat” niczym zegarek, który się zatrzyma, jeśli o nim zapomnimy. Razem tworzymy pewną wspólnotę. Wspólnotę blogowiczów, którzy poświęcają swój czas i wkładają w ten „inny świat” swoje wszelkie starania, swoje serce.

Razem z notkami organizacyjnymi i kp, wszystkich notek wynosi aż 101 , a komentarzy 346.

Jestem z Was dumna ;* Oby następny rok naszej współpracy był równie owocny co ten!


Okej będę szczera, ta notka miała być opublikowana wczoraj, gdyż to na wczoraj przypada rocznica, jednak nie wyrobiłam się z rysunkiem i jest mi niezmiernie przykro, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)

13 komentarzy:

  1. Oczywiście, że Keyli będzie uczestniczyć, bo jak to jej ma zabraknąć na takim wydarzeniu wielkim? :D Co do jej stroju to przebierze się za arystokratyczną, czarną damę z maską. Nie wiem, skąd ten pomysł, ale stwierdziłam, że czemu nie, bo... yolo, nie? :D
    I teraz, bo może wszyscy nie wiedzą i nie są w temacie. Otóż, aby nie było już żadnych niedogodności i grupowych strajków, postać Naokiego jest postacią moją. Tak, ja ją "potajemnie" stworzyłam na innym koncie.
    Suprajs? :D
    Po prostu nie chciałam więcej się "ukrywać", bo jednak ciągłe zmienianie kont jest trochę uciążliwe. Ci wybrańcy, którzy wiedzą, to wiedzą :)
    A teraz strój Naokiego: Nekuś przebierze się za pana nocy, dokładnie wampira.
    I o jeny, już rok, popatrzcie tylko *otarła łezkę z kącika oka* A pamiętam, jak pierwszy raz zawitałam na tym blogu :3 Rysunek jest super <3 (Nawet Wiesiu się znalazł hyhy <D) To teraz tylko można powiedzieć: do następnych urodzin, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *ona była wtajemniczona...ona wiedziała :D *
      Cieszę się, że ci sie podoba ;* Tak, do następnych i jeszcze dalej!

      Usuń
  2. Uczestniczyłam bym z chęcią, ale nie bardzo mi termin pasuje :C Niestety... Ale jeśli złapię jednak okazję to przybędę. Ale nie obiecuje.
    Wooow! Roczek już :D Sto lat, sto lat :3 Superaśny rysunek *3* Naucz mnie tak rysiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ;* Miejmy nadzieję, że sie zjawisz ;* I tak dodam wszystkich co są zapisani w komentarzach, nawet jesli nie są pewni czy będą lecz chcą. Zrób nam suprise i wejście smoka :D

      Usuń
  3. Na 99 % Jack będzie obecny. Czemu akurat tyle procent? Bo mogą do mnie niespodziewanie przyjść goście, jak to w sobotę.
    Co do stroju... Jack ubierze się w niebieskiego króla XD W końcu nie bez powodu ma przezwisko Władca Zimy c;

    (i sorry, że z innego konta, ale mi się nie chce przelogywać.)
    ~ Jack Frost (Deiraera)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roczek to już dużo jak na bloga grupowego :3
      Obyśmy przetrwali choć jeszcze kolejny roczek i więcej ;D

      Usuń
  4. Powinnam być obecna, chodź istnieje spore prawdopodobieństwo, że coś mnie zeżre i się nie zjawie.(Nie lubię dzieci, za długo się gotują :'D )
    A co do stroju, to Kas obrabuje najlepszy lump w mieście i zjawi się w czarnym mundurze wieczornym typu SP ( Obowiązkowo z rogatywką i złotym akselbantem. No bo inaczej byłoby to zbyt mainstreamowe xD )
    Tak, tak. Nie wiedziałam w co go wsadzić... :'D
    A rysunek supcio! :D Nawet Wiesiu się tam pokazał <33

    Noi jeszcze numer gg: 31729171

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko. Już rok bloga. Trzeba to zaśpiewać. Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam! Juhu! I do następnych urodzin.
    Nie jestem z Wami od początku. Raptem od dwóch miesięcy, ale po kochałam to miejsce od pierwszego wejrzenia i nie wyobrażam sobie życia bez tego bloga. Kocham Was wszystkich a najbardziej naszą wspaniałą Rimę, bez której nie byłaby nas tutaj.
    Oczywiście, że się zgłaszam do Balu Karnawałowego. W końcu to chyba ja najbardziej Cię o to męczyłam xD :*
    To za co przebierze się Kor...
    Za lodową łuczniczkę :D :3
    Coś jakby damska wersja Robin Hood'a, tyle że lodowa.
    Czyli po prostu Female Robin Frozen Hood xD
    Dla chętnych obrazek:
    http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2012/185/b/6/league__ashe_by_minevi-d55ydoq.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysunek prześliczny. Kocham <3
      Nie wiedziałam, że tu tylko 3 chłopaków mamy... Chyba trzeba kogoś wykombinować :3

      Usuń
    2. Jeeeju... Trochu sie wzruszyłam.. *ściska ją* a łuczniczki obrazek ten kiedys widziałam :D tylko oczka zmień na czarne ;)
      Na obrazku Koroshio zarumieniona ^^ A Naoki kątem oka spogląda... XDD

      Usuń
    3. .No, a na kogo ma się innego patrzeć? xD (żeby zeza tylko nie dostał z tego chybania okiem w bok <D)

      Usuń
    4. Bo ja Ci go pokazywałam, jak prosiłam o pomoc xD

      Z zezem czy bez... :3 <3

      Usuń
  6. To Tatsuya'e też zgłaszam na bal karnawałowy. Jemu dam kostium samuraja xD
    Z jego kapeluszem oczywiście :D
    http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2010/142/b/6/Urahara_Kisuke_by_Geofffffff.jpg

    OdpowiedzUsuń