Pogadaj z nami :D

sobota, 14 lutego 2015

♥ Walentynki ♥


Witam wszystkich zakochanych
Singli i te skryte dusze,

co uczucia w sekrecie trzymają
nikomu nic nie wyjawiają. 
Jak wiadomo, przecież wiecie,
św. Walenty króluje dziś wielce.

Serca Amor porozwieszał,
tak czerwone, kują w oczy.
Nikt ich dzisiaj nie przeoczy. 
Nie zapomnij! Walentynki! 
Na kwiaciarni wiszą szyldy.
Dziś promocja! Zapraszamy!
Czekoladki zaraz damy!

Piękne panie i panowie, 
czas by zacząć ucztowanie,
jednak za nim to się stanie,
parę słów wypada wiedzieć
ups, a raczej chce powiedzieć :)

Walentynki - są cudowne, 
dzień miłości wielki bardzo,
jednak czy zdajecie sobie,
że to jeden dzionek w roku?

Walentynki są od tego, 
by szczególnie wypowiedzieć, 
słowa Kocham,
 I - love - you.
Lecz czy tylko teraz, tu? 

Kochasz raz,
 czy cały czas?
To różnica zasadnicza.
Kochasz szczerze?
Czy to gra?
Pomyśl dobrze, 
Później powiedz. 

Ja Was kocham szczerze,
mocno i prawdziwie. 
TM- całe dziś i wczoraj,
 jutro i za rok zapewne. 

I dziękuję Wam za wszystko,
lecz spokojnie, się nie żegnam. 
To początek jest dopiero. 
Nasz początek, oczywiście. 

Ile potrwa? Zapytacie. 
Ja odpowiem na to tylko.
Tyle ile sami chcecie 
i tu ze mną pobędziecie.

Bo to od was tak naprawdę,
życie tutaj jest zależne. 

Tak więc podsumowując,
Życzę Wam Kochani,
byście mieli kogo kochać.
I by pani Wena miła,
waszą wyobraźnię spełniła.

Pan Czas również niech Wam sprzyja.
Byście na miłość się nie spóźnili. 
Zaś na blogu TM-owym,
Mieli kiedy się pojawić. 
Notki skomentować,
 coś napisać lub poprawić.

Choć w tym wierszu rymowanym,
Nie zamieszczę tu wszystkiego. 
Chcę po prostu, krótko w słowach,
podziękować. 

Za te wszystkie opowiastki,
Za te wszystkie komentarze,
Za te bajki i nie bajki,
za postacie, czas i wenę,
oraz głównie - poświęcenie.

Bo to ważne jest i będzie,
Aby robić, co się lubi. 
Jednak aby wytrwać w pasji,
Trzeba nieźle się natrudzić. 

Arigato i Merci.
[Gracje Mille,
i Spasiba]
Danke,
Gracias, 
Kiss for you, 
because,
I love you! 

;*


~ Rima Dream

4 komentarze:

  1. Singielka jest zachwycona wierszem :3 Naucz mnie takie pisać *-* kiedyś próbowałam ale klops nie wyszło. Sama osobiście nie obchodzę zbytnio Walentynek(jak sama powtarzam wolę obejść Dzień Murarza i walę tynki XD). No weny to ja także życzę wszystkim i sobie też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wierszy :D
    Ja też raczej nie gustuje w tym święcie. O wiele wole ten wypadający na drugi dzień. xD
    *no co zrobi osoba, która jedynie bardziej od siebie kocha, swe odbicie. Cii... muszę się dowartościować.*
    Oj, ale przy okazji chyba powinnam życzyć najlepszego i weny, żeby się to ruszyło.
    Jakoś klimat post-apo nigdy mnie nie pociągał. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wierszyk <33
    Skoro wszyscy przede mną wypowiedzieli się, że nie obchodzą walentynek, bądź nie gustują w tym święcie to ja powiem, że obchodziłam hucznie... Zapaliłam zapachowe świece, wygrzebałam z szafy niezjedzoną jeszcze przez mole sukienkę, zrobiłam makijaż... Ale nie chciało mi się robić kolacji, więc ubrałam bluzę, dresy, zrobiłam sobie kawy i poszłam świętować przy laptopie x)
    Również życzę wszystkiego najlepszego, komuś sercu bliskiego i popieram Macieja - dużo weny, aby nic tu nie umierało.
    Zombie lubię tylko w The Walking Death, tu jakoś nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow *o* Super wierszyk. Powinnaś pomyśleć o napisaniu jakiegoś tomiku skarbie. Ciągle wyskakujesz gdzieś z jakimiś rymowankami. Zazdroszczę ci. Ja już nie raz próbowałam, ale po prostu nic mi za bardzo nie wychodzi. Wierszokletką to ja po prostu nie będę xD
    Choć nieco późno, to życzę nawzajem :3 <3 :*
    Ja walentynki świętowałam nieco inaczej. Cały dzień na basenie xD Parę razy dołka się złapało, jak się pod wodospadem lizali, ale od razy znikała, jak parę razy sobie na zjeżdżalni zjechałam ;)

    OdpowiedzUsuń