Pogadaj z nami :D

poniedziałek, 21 września 2015

Ogłoszenia!

Witam Wszystkich tu obecnych :)
wraz z gripexem i katarem...

Na początek chciałam zauważyć, jeśli ktoś już tego nie zrobił, że mamy nowy szablon na blogu :D
Nie wiem jak Wy, ale mi Tm najbardziej się kojarzy z odcieniami granatu.
Wszelkie podziękowania i (nie)zażalenia oczywiście wędrują do kochanej Manaci <3
+ podziękowania idą również do Amiki, dzięki której przy naszej strzałce jest nieco magii ;)

wcześniejsza wersja szablonu:



Mam również zaszczyt serdecznie powitać nowych uczniów na blogu :)
                                                       Pierrota, Pate i Reagana                   - nie bić za być może złą odmianę

A teraz zaczyna się lista...
Po pierwsze...
Każdy ma obowiązek zaznaczenia w komentarzu swojej obecności, bym mogła go zaznaczyć na zielono i mieć pewność, że żyje.
Czas do podpisywania się: 4 październik godz. 23:59

1. Rima Dream (RimaTM)
2.  Jack Frost(Deiraera)
3.  Alissa Williamson (Alisa)
4.  Keyli Takei (Nemi Zearis)
5.  Rebekah Nelson (Terra(SV)/Rebekah(SPS) )
6.  Amika Ashida (Amika Tamoi)
7.  Koroshio Tenshi (Koroshio hake)
8.  Naoki Blade (Kesley-chan)
9.  Kasene Blade (Mata)
10. Tatsuya Ureshi ( Koroshio hake)
11. Shina Fugasu (Shina-san)
12. Emily Thale (Julia Majer)
13. Ningyo Sonohoka (Lucy)
14. Alexandra Cade (Nemi Zearis)
15. Alexander Cade (Nemi Zearis)
16. Selene Tamoi ( Amika Tamoi)
17.  James Sirius Pheles (Manat)
18. Abel Remus Sheridan (Manat)
19. None (Tadashi Katsuko)
20. Nancy Pate (Mata)
21. Nathaniel Reagan (Manat)

Po drugie...
Biwak. Niewiele osób coś napisało, jednak chcę przede wszystkim wyróżnić Amikę, która rzeczywiście stanęła na wysokości zadania. - gdy ogarnę swój katar, skomentuje resztę notek w tym koniecznie twoje ;)Czas na pisanie notek o biwaku macie do 30 września.
Ponadto mam pomysł, by zakończenie notki zrobić jako wspólne rpg na gg (ognisko pożegnalne, dyskoteka, coś w tym stylu). Pytanie tylko, czy macie na to ochotę i jaki pasuje wam termin? Nie chcę narzucać sama daty owego spotkania, jednak dobrze by było ustalić jakąś jedną, konkretną. ( na propozycje czekam w komentarzach).

Po trzecie...
Wasza aktywność, a raczej jej brak, choć nie powiem są osoby, które pozostają aktywne, aczkolwiek sami widzicie, że ten blog śpi. Ja rozumiem, jest szkoła, ale były też wakacje i nie było wcale lepiej, nie oszukujmy się. Oczywiście ja też zaliczam się do tych osób.
Często u ludzi występuje tzw. bezwen, jednak wtedy można, a wręcz trzeba wykazywać swoją aktywność chociaż w komentarzach. Co w takim razie myślicie o tym, by podliczać co miesiąc osiągnięcia na blogu? Ilość notek, komentarzy itp. Będzie również co jakiś czas robione rozpatrzenie osób które nie pisały już długi czas. Dostaną powiadomienie na gg lub g-mail'u, zaś po dłuższym nie odzewie zostanie rozważenie ich wyrzucenia z bloga. Nie będzie też tolerowane, gdy odpowiecie na powiadomienie, zaś znowu cisza i zero aktywności na 4 miesiące. Będziemy rozliczać każdego ;>
Jeśli macie jakieś inne pomysły na zwiększenie aktywności, piszcie śmiało!

Po czwarte...
Nowy rok szkolny czas zacząć! U nas na blogu zacznie się dokładnie 1 października. Sprawmy by nadchodzący październik stał się bardziej aktywny :)

Wraz z nowym rokiem szkolnym, pojawi się parę zmian takich jak pojawienie się akademika szkolnego. Jeśli wcześniej wasza postać mieszkała w domku, bez problemu może przenieść się do akademika, trzeba jednak dodać tę wiadomość do karty postaci + numer pokoju. 
Akademiki są jedno/dwu osobowe - przy pewnych uzgodnieniach trzy osobowe, choć nie widzę takiej potrzeby. Akademik jest podzielony na część damską i męską.
Nie podoba się? Ktoś planował mieszkać ze swym chłopakiem? Przykro mi szkolny akademik, to szkolny ;D Jak się nie podoba, to wynocha pod most lub do hotelu, jak kto woli.

Po piąte...
Wspólnie postanowiliśmy dać Wam możliwość stworzenia na blogu postaci nauczyciela, bądź zaadoptowania jednego z już dostępnych. (istnieje również zmiana nauczyciela obecnego, o ile nikt inny go nie potrzebuje do własnych celów). Na czym będzie to polegało?
Pierwsza zasada brzmi: Jeśli ktoś chce mieć postać nauczyciela, musi wcześniej posiadać także postać ucznia. Na nauczyciela trzeba zasłużyć, choć głównie chodzi mi o to, że nie zawsze będziecie mieć możliwość pisania nauczycielem, no chyba, że o jego prywatnym życiu.

Tworząc nową postać nauczyciela... musicie podać oprócz cech w kp, także zachowanie wobec uczniów i wykonywany zawód. Inni mogą korzystać z tego nauczyciela w celu przeprowadzenia jakiegoś dialogu, jednak nie zmieniając jego cech charakteru, wyglądu itp. Nauczyciela możecie zwolnić, tym samym przestając nim pisać lub też oddać do użytku ogólnego, jednak wcześniej należy o tym poinformować dyrekcję ( w tym wypadku głównego admina).
Adoptując jednego z już dostępnych... macie pewność, że nikt go nie przywłaszczy, ani bez waszej wiedzy nie wykorzysta do większych celów jakiejś większej przygody, która mogłaby narażać waszą historię. Nie oznacza to jednak, że nauczyciel należy do was całkowicie. Inni również mogą wykorzystywać go do swoich notek, tyle, że mniej swobodnie. Adopotwanego nauczyciela nie można zabić czy samemu zwolnić - no, oprócz dyrki o ile naprawdę zajdzie taka potrzeba.

Jedna osoba może stworzyć i zaadoptować jednego nauczyciela.

Większe, bardziej solidniejsze szczegóły zostaną podane już wkrótce ( te mogą jeszcze trochę ulec zmianie, gdyż to dopiero szkic pomysłu), zaś plan lekcji również się zmieni i na pewno powiększy o parę lekcji.

Po szóste...
Na początek roku szkolnego, dostaniecie ode mnie pewną...niespodziankę ;)

Na razie wydaje mi się, że to tyle.
~ Zakatarzony Rudolf
wraz ze swymi białymi
duszkami-chusteczkami
 czeka na komentarze,
 opinie i pomysły :)

18 komentarzy:

  1. A mnie tam za magię nie musisz dziękować x3 link do strony podałam resztę sama ustawiłaś.
    Macieju piękne to!! No piękne no T^T ucz mnie takie robić!! Proszę no!
    Welcome Pierrot :D witamy witamy!
    1) Punktami lecim!! Amiś i Selcia obecne i gotowe na rozkazy! Co zrobić?! Krzywdę dyrci? Sel już leci!! XD Jakieś zwierzę do opieki!? Amiś chętna!! XD
    2)Gdzie tam mi dziękować x3 zrobiłam to co trzeba było, czyli napisałam notki z biwaku. Jak ktoś skończył to może pisać notki, w których już wrócił czy nie? Bo nie wiem, a sama lub kimś coś bym napisała. A spotkanie to moim zdaniem najlepiej w sobotę, by się chyba pisało :3 wolne wszyscy mają etc.
    3) No aktywność trzeba zwiększyć.. sama zaczęłam komentować, a potem znowu przestałam... jak wrócę do domu nadrobię obiecuje!! A jak to zwiększyć.. no ni wiem.. jak coś wymyślę to napiszę :3
    4) Wohoho zazdroszcze naszym postaciom, że dopiero w październiku. Sama bym sobie jeszcze w domu posiedziała x3 a z tym mieszkaniem w akademiku bardzo fajny pomysł! Ale jak ktoś ma dom i mu pasuje to nie musi się przeprowadzać co? XD
    5) Adopcja nauczycieli!! XD *wyrzuca z przed oczu obraz sierocińca nauczycieli nieadoptowanych* wo ciekawam co wyniknie jak pojawi się jakiś zryty psychicznie nauczyciel (może lepiej nie będę tego tykać xD)!
    Nie no musisz nauką męczyć xD oszczędź nas biednych!
    6) Jaka niespodzianka?! Już ja się dowiem!! XD Powiesz mi na gg z ciebie wyciągnę!!

    Oddam ci zdrowie! Zdrowiej mi tu Rudolfie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrzcie na godzine xD
      Pozdrawia Amiś czekający na lekcję matematyki.

      Usuń
    2. 4) Nie nie muszą, tylko dla chętnych :D
      5) A może zwariowana damska wersja Ensteina? Np. Wybuchowe lekcje chemi xD
      Zastanów się dobrze ;3

      Usuń
    3. Ach i dziękuję za zdrówko, ale kto w boże narodzenie nosem oświetli trasę? :D

      Usuń
  2. Wcale nie bawię się tym kursorem od jakiegoś tygodnia. Nope.
    Skąd mam wytrzasnąć numer pokoju? ;_;
    W sumie mogłabym cię o to zapytac osobiście, ale uznaj to za podpis.
    Podpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walnąć ulubioną cyferkę od I - XXX, zas kursor teraz lepiej widzialny :P
      Odpis.

      Usuń
  3. I. Kas i Nancy obecni.
    II. Kasene rozpiera duma, bo udało mu się przetrwać wszystkie swe notki.
    Wspólna integracja to zawsze fajna inicjatywna. Tylko najgorsze jest to zebranie wszystkich w jednym terminie. Chyba przyklaszcze o tej sobocie, tylko żeby było to o jakieś ludzkiej godzinie.
    III. Maciej się stara, ale że mu nic w życiu nie wychodzi to już oddzielna kwestia. : D Rozliczanie nie jest takim głupim pomysłem – jednak – dla niektórych może to być trochę tłamszące pisać, bo coś wisi nad głową. Mi to osobiście w sumie nie przeszkadza. Jednak, co prawda aktywność to ogromny problem, a zwłaszcza brak tych przeklętych komentarzy. Aż się czasem odechciewa.
    IV. Stare rudery, straszące w lesie the best <3
    Przyznam, ze pomysł z akademikiem to świetna koncepcja. Rozwiązuje to problem z kombinowaniem z tymi całymi ojcami, ciotkami, kochankiem pokątnym przez wujka stryjenki. Aż dziwne, że nikt na to nie wpadł wcześniej. :D
    V. Wcale się na to nie najarałam. Wcale. Przeszło mi, bo mam dziewuszkę.
    VI. Powiadasz niespodziankę? ;>
    VII. Punkt dodatkowy, czyli jestem ciekawa, co z wspomnianymi wcześniej klubami. Spodobał mi się ten pomysł i wyczekuje na ciąg dalszy.
    Kończąc siedem powodów, dlaczego nie powinnam wypowiadać się publicznie, ośmielę się trochę pożebrać o opinie na temat szablonu, którego popełniłam. Wystarczy parę słów, dlaczego nie powinnam tego więcej czynić, a z pewnością będzie to dla mnie pomocne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie dobrze, że przypomniałaś! Na nowy rok wstawie jeszcze o tym notkę ;3
      Dzięki za czujność ;*

      Usuń
  4. Noniak obecny,wreszcie go wypuścili z psychiatryka :v Także ten, podpisuję się.
    Zobowiązuję się do pisania notek, już mi tęskno za tym blogiem. Szablon jest świetny, pogratulować tylko autorom, a ten kursor nie powiem co robiący już całkiem zwalił mnie z nóg. Przeniosę sobie None'a do akademika jak już mu domek rozbiorą :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko niech Noniak nie rozszarpie poduszek w pokoju bo nikt mu nowych nie kupi xD

      Usuń
  5. Zgłaszam życiowego Nekusia, nienormalne rodzeństwo Alex vs. Alex, oraz panią Takei. Reszte dokomentuje później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na dalszą część i przypisuje zielony kolorek ;3

      Usuń
  6. Jackuś ledwo dycha, ale jest!
    Jakże by mogło go zabraknąć przy boku Rimci? No jak?!
    Co do biwaku i braku notek z mojej strony... przyznaję się bez bicia, żem zawaliła na calusieńkiej linii. No cóż ogromny bezwen, no i teraz czas wolny rozmiarów ziarenka piasku ;c
    Akademik? Jack musi się do niego przeprowadzić?! Nie! On zgłasza zdecydowany sprzeciw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! Spokojnie, nie ma przymusowej przeprowadzki xD
      No ja mam nadzieję, że on jej nie opuści ;c

      Usuń
  7. Wiem, że już ponad miesiąc po terminie, ale może dostanę jeszcze jedną szansę?
    Zasługuję na wyrzucenie, ale nie chcę by do to się stało. Dostanę więc rozgrzeszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne gdy jedne z najważniejszych osób w moim życiu, mimo ciągłego upominania i proszenia, są obojętne na rzeczy które kocham i na których, jak myślałam, że również i im zależy, a dopiero po setnym przypomnieniu, a raczej napisaniu, o tym, co chciało się ujrzeć i jaką odpowiedź dostać, "mówią" łaskawie to, co chciałam "usłyszeć".
      No, ale nie jesteś jedyna. Inni też znajdą miejsce w dziale krytyki i zniewagi Księgi Rimy.
      Zresztą, ja sama nie lepsza. Dlatego też nie będę wyrzucać osób, które się nie podpisały, a przynajmniej na razie. To jedyna pewna informacja. Więcej informacji wszystkie osoby, które się nie podpisały w terminie, dostaną w przyszłym, krótkim czasie. Do osób, które się podpisały także skieruję ostrzeżenie, bo podpisać się, a być aktywnym, to dwie różne rzeczy. Znajdzie się także miejsce podziękowań, dla osób które nie zapomniały o blogu.
      ~ Rima Dream, główny admin.

      Usuń
    2. To smutne gdy jedne z najważniejszych osób w moim życiu, mimo ciągłego upominania i proszenia, są obojętne na rzeczy które kocham i na których, jak myślałam, że również i im zależy, a dopiero po setnym przypomnieniu, a raczej napisaniu, o tym, co chciało się ujrzeć i jaką odpowiedź dostać, "mówią" łaskawie to, co chciałam "usłyszeć".
      No, ale nie jesteś jedyna. Inni też znajdą miejsce w dziale krytyki i zniewagi Księgi Rimy.
      Zresztą, ja sama nie lepsza. Dlatego też nie będę wyrzucać osób, które się nie podpisały, a przynajmniej na razie. To jedyna pewna informacja. Więcej informacji wszystkie osoby, które się nie podpisały w terminie, dostaną w przyszłym, krótkim czasie. Do osób, które się podpisały także skieruję ostrzeżenie, bo podpisać się, a być aktywnym, to dwie różne rzeczy. Znajdzie się także miejsce podziękowań, dla osób które nie zapomniały o blogu.
      ~ Rima Dream, główny admin.

      Usuń
  8. Przepraszam ;-; Przegapiłam... Po prostu przez jakiś dłuuuuugi czas nie wchodziłam na bloggera i ostatnio zostałam uświadomiona przez Kor... ;-;
    Przepraszam ;-;

    OdpowiedzUsuń