Pogadaj z nami :D

sobota, 26 września 2015

Wieje, wieje wiatr..

Wieje wieje wiatr.
Obiega cały świat 
Bryka to tu to tam. 
Zawsze jest sam.


Lily Aida
Kaze(jap.Wiatr)/ 15 lat/ 15.03


~*~

Beznadzieja.. Pierwszy raz robię takie KP i jak zwykle dumna nie jestem. 
Te niby wierszyki w czterech "przejściach" to zwrotki z piosenki "Jak wygląda wiatr" Ani Brody.
Poprawki będą na mur beton, aż budynek powstanie.
Jak zawsze chętna na wątki i powiązania. 
Kontakcik jak u Amiki i Selene, ale napiszę:

7 komentarzy:

  1. Wooooooooow, cudowna karta postaci.
    Taka delikatna, zwiewna i pełna psot ;3
    Najbardziej urzekły mnie słowa piosenki, aż przyznaję, znalazłam ją i odsłuchałam już co najmniej 4 razy podczas czytania kp. ( śmiało mogłaś wlepić te piosenke do kp, do umilenia czytania :) )
    Ja ci tu zaraz dam beznadzieję!!! Toż to czudo i perfecto! No i te zmieniające się zdjęcia. Sama miałam tak zrobić na edycji kp - widzisz, nie potrzebnei dawałaś jej do tego stronke XD
    A czo Kaze powie na harmonijkę? ;>
    Mhyhyhy już nie moge sie doczekać, kiedy Rimcia ją pozna :D
    Tylko bez żadnych figli, bo dostanie śnieżką XD
    ~ Rimuś pozdrawia i zostawia tu swój ślad. * choć raz skomentowała na czas*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz w sumie zastanawiałam się czy tej piosenki nie wrzucić, ale potem zapomniałam x3
      Gdzie tam cudo. Zwyklaste KP, które będzie się jeszcze pewnie zmieniać :)
      Czemu nie potrzebnie? xD Ta magia jest niesamowita! Każdemu się przyda!
      Kaze dalej szuka to i harmonijkę wypróbuje :3
      Ja też się nie mogę doczekać! :D A czy figli nie będzie nie wiem czy mogę obiecać.
      Cieszę się, że się podoba :3

      Usuń
  2. Amiś szaleje.
    *Maciej wróżbita przewidział już wcześniej, że będzie to nawiązanie do właśnie tej piosenki <: *
    Tak zrzucając na to wzrokiem przelotnie, myślałam – o co za urocza osóbka, taka delikatna. Ogólnie cała karta została przedstawiona w taki ładny, lekki sposób, że od razu wzięłam ją raczej za personę cichą i niewinną.
    Ehe…Wierz ludziom dalej Maciej, wierz…
    A tu taki szatanek mały. Oj ty, ty. No, ale co się ja tam dziwie. Twoje postacie nie mogą być pozbawione temperamentu, przekonaliśmy się o tym nie raz. xD
    No, no, to życzę powodzenia. I tak kończąc, to nadburknę, że wiesz, mam na wychowaniu dwójkę takich czartów. Jedna to wiedźma, a drugiego durnia to już zdążyłaś poznać. c: Jak coś, gdzieś, to zawsze. Wiesz gdzie mnie szukać. *mach, mach*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze szaleje, a to jeszcze nie koniec xD
      Maciej wróżbita mnie śledzi od początku samego to wie!
      Yup. Ona jest cicha i niewinna o chochliku nikt nie wie ćśśśś xD Gdzie tam wszystkie z temperamentem. Ja tam miała wrażenie, że jak mam tu na razie trzy postaci, to dwie (Selcia i Lily) owszem jakiś temperament jest, ale Amiś to już spokojniejsza osóbka no xD no chyba, że dla swojego smoka..
      Jasne ;3 Na nocię zawsze chętna. Nancy pamiętam, a Kasene to tyle razy się spotkało, że szkoda zapominać co on i Selcia razem zmalować umieją xD wiem gdzie szukać. Gady Gadu wiecznie żywe xD

      Usuń
  3. Nieeee, to nie może być postać Amiki, takie to... za spokojne się wydaje. Aż nie chce mi się wierzyć. No ale dobrze, czytam dalej, a tu taki czarci chochlik wychodzi na świat. Ta piosenka jest naprawdę świetna, tak idealnie pasuje. Wybacz, że nie skomentowałam wcześniej, ale chorowita nie umiałam się zabrać tutaj :C A byłby to zaszczyt zostawić komentarz jako pierwsza pod tak wymuskaną i dopracowaną Kartą. Zgadzam się z Matą, delikatność tej Karty jest po prostu niezwykle mylącą, co daje niesamowity efekt zaskoczenia. Jeśli Lily naprawdę jest taka ciekawska, to zapraszam do zapajęczonej rezydencji nieco poza Nevermind :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak xD to moja postać. I wszyscy chwalą piosenkę nie powiem też ją lubię. A tam, że dopiero teraz nic nie szkodzi :3 w końcu nie zawsze każdy ma czas. A gdzie tam to dopracowane x3 - tryliard popraw pewnie będzie. A do rezydencji Lily na pewno wpadnie. Gdzie coś ciekawego tam ona :3

      Usuń
  4. Jeszcze mnie tu nie było. ~
    Uwielbiam ten wizerunek, że z karty głównej, a animu jest na liście 'oglądaj, do cholery', więc zabrałam się za to, co prawda na telefonie, ale owszem. Tak jak się spodziewałam, nie mogło być to typowo spokojne dziewczę, a chochlik jakiś, w końcu postać Ami, to już jakiegoś rodzaju cecha charakterystyczna! Piosenka śliczna, choć nie w moich klimatach, bo ostatnio same smutasy u mnie lądują, ale to nic. Kiedyś na pewno do tego wrócę. No i zapraszam do swoich chłopców, do wyboru, do koloru, czy jak to tam szło. :3

    OdpowiedzUsuń