Pogadaj z nami :D

sobota, 5 lipca 2014

Wyniki konkursu " Ostatni Bal Zimy"


Nadszedł czas na wyniki konkursu! Przykro mi, że więcej osób nie pokusiło się do wzięcia w nim udziału, jednak dziękuję Keyli Takei i Kroshio Tenshi, za to, że się zgłosiły.
Obydwie napisały wspaniałe notki, a wybór był naprawdę trudny, jednak ktoś musi otrzymać 1 miejsce prawda? W podjęciu decyzji pomagała mi Alissa Williamson, a także Shina Fugasu. 
Tak więc czas ogłosić werdykt!!!





I miejsce, 3 + oraz dyplom, otrzymuje ....




 Koroshio Tenshi!
Gratulacje  i wielkie brawa!

II miejsce, 2+ oraz dyplom, otrzymuje...

Keyli Takei!
notka konkursowa
Wielkie brawa dla naszej drugiej pisarki 

Obie się świetnie spisałyście ;*
Przypominam, że plusy zbieramy po to, by znaleźć się w S.U.F ;)
Jeszcze raz wam dziękuję i do następnego konkursu :)


P.S Pytanko do wszystkich :Macie jakieś pomysły na konkurs, w którym wzięłaby udział większa liczba osób?
~ Rima Dream

7 komentarzy:

  1. Gratuluje uczestnikom! :*

    Wątpię, że wykaże się jakąkolwiek pomocą z konkursem. Przeczucie gryzie, jednak, że może ktoś zainteresuje się konkursem plastycznym? Nigdy nie wiadomo, może na blogu drzemią ukryte talenty? xD Cały problem tylko z wymyśleniem tematu, który zaciekawi większość i da pole do popisu <:
    Mhy... masło maślane..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs plastyczny to dobry pomysł, tylko właśnie, jaki temat? Zgaduję, że pewnie nie lubicie rysać ludzi ;/

      Usuń
    2. Osobiście to ja ludzi najbardziej lubię rysować xD
      I z ludźmi chyba najłatwiej byłoby wymyślić. (Chyba, że coś z przemianą, albo pupilkiem- nie każdy ma- upragniony/ wymyślony?) Bo tak to, co innego?
      Sytuacyjny? Wiosna (w końcu) przyszła na bloga. Dzieciństwo? Przemiana? Motyw z dnia codziennego? Wiem, wiem wymieniam tak bez sensu, ale może czymś zainspiruje, naprowadzę na coś i się w czymś w końcu przydam. :D

      Usuń
    3. Jestem za. Może rzeczywiście dzieciństwo. Byłoby ciekawie

      Usuń
  2. Yey! Brawo, Kor :D
    Naoki jest taki dumny ^^ Będzie trzeba to oblać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkurs plastyczny*,* Zgadzam się z Matą! Niech będzie konkurs na narysowanie swojej postaci po przemianie ;3 I OCZYWIŚCIE GRATULUJĘ UCZESTNICZKĄ KONKURSU :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej... Byłam pewna, że to skomentowałam o-o
    W każdym bądź razie... Wow... Nie spodziewałam się. Szkoda tylko, że tak mało ludzie wzięło udział.
    Gratuluję Keyli. Twoja notka też była bardzo fajna i szczerze mówiąc bardziej mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń