Pogadaj z nami :D

niedziela, 8 czerwca 2014

Apel Jasnogórski

Ludzie!
Ludziska drodzy, kochani!
Jak się domyślacie, chodzi o sprawę naszego niedokończonego rpg o balu.
Czemu ja piszę?
(kto bogatemu zabroni?!)
Nie no, żarcik c: (Keyli taka śmieszna, że aż wcale)
Chciałam tym razem to ja spytać się Was, kiedy będzie Wam pasowało napisanie kontynuacji.
Wiem, że tak samo jak mi, Wam, zależy na blogu. Najbardziej chyba Rimie, która w tej sprawie popada w depresję.
Nie chcę do niczego zmuszać i nie musicie się unosić (jakby co i gdzie).
Zdaję sobie sprawę, że jest jeszcze rok szkolny, a dokładniej mówiąc końcówka. Każdy ma też swoje własne życie.
Poprawy, sprawdziany ostatnie, kartkówki.
Jednak bardzo proszę. Napiszcie, kiedy by wam pasowało dokończyć tą notkę o balu. Wtedy moglibyśmy razem skombinować coś, bo nie sądzę, aby wszystkim udało się spotkać na gg teraz w tym momencie.
Ja się z Wami żegnam i mam nadzieję, że się odezwiecie. Jeden komentarz pisany przez parę minut to nie jest tak dużo, a ile pomoże.

6 komentarzy:

  1. Keyli jesteś wielka. Może tego nie widzisz, ale biję Ci brawo.
    Mi pasuje każdy termin koło 19. Naprawdę. Ja się mogę spokojnie dostosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty za to jesteś w tym momencie jednym z bohaterskim żołnierzy, który odezwał się gotowy do walki :) Dziękuję Ci za to i to ja powinnam bić ci brawo i przytulić ♥

      Teraz tylko czekamy na odpowiedzi od pozostałych :) W Was wszystkich nadzieja, kochani. I przekazuję od razu wiadomość od Amiki. W tym tygodniu na pewno nie będzie mieć czasu ze względu na szkołę i testy.

      Usuń
  2. Sprawdzając kalendarzyk, którego nie posiadam oznajmiam, że mój czas da się dostosować. Pasują mi wszystkie terminy w sobotę i niedzielę. (W tygodniu to tylko w okresie 17- 20) Tylko muszą być z góry zapowiedziane, bym mogła zarezerwować sobie czas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pasuje niemal każdego dnia, ale najlepiej w piątek czy sobotę wieczorem, bo wtedy mam dostęp do komputera.

    ~ Jack (nie chce mi się znowu przelogywać T.T)

    OdpowiedzUsuń