Pogadaj z nami :D

czwartek, 12 czerwca 2014

Emily Thale


{Imię}
Emily

{Nazwisko}
Thale

{Przezwisko}
Em, Bunny

{Wiek}
15 lat

{Urodziny}
Urodziłam się pierwszego dnia wiosny, czyli 21 marca.

{Płeć}
kobieta <3

{Moc}
Najlepiej panuje nad ziemią. Umiem też jako tako panować nad wodą.

{Partner}
Na razie jeszcze nie.

{Lubię}
Ja wręcz kocham marchewki. Nie wiem dlaczego je tak lubię. Po za tym lubię czytać książki, kupować książki, wąchać książki... Ogólnie książki. Lubię zajmować się Miki oraz z nią rozmawiać.

{Nie lubię}
Nienawidzę braku szacunku do innych oraz książek. Nie znoszę również kłusownictwa. Źle reaguję na samotność.

{Charakter}
Jestem miłą i pogodną osóbką. Zawsze jestem uśmiechnięta. Mimo mojej przeszłości jestem optymistą. Przecież każda sytuacja ma jakieś plusy. Jestem bardzo chętna do zawiązania nowych znajomości.

{Wygląd}
Mam bardzo jasne, prawie białe, długie, blond włosy. Najczęściej nosze je rozpuszczone. Posiadam również niebieskie oczy. Mam jasną skórę, która na plecach przecinają 4 duże blizny. Mam ich jeszcze trochę na rękach i nogach. Najczęściej ubieram się w czarną bluzkę, różową spódniczkę i biało-różowe kozaki do kolan.

{Historia}
Życie z rodziną, niewola, ratunek dzięki policji, adopcja, przeprowadzka. O to moje życie w skrócie.


{Towarzysz}
Moim towarzyszem suczka imieniem Miki. Na szyi ma różową bandankę, a w uchu srebrny kolczyk. Potrafi mówić.


{Przemiana w zwierzę}
Zmieniam się w małego puchatego króliczka. Moja sierść jest biała.


{Przemiana wg magii}
Podczas przemiany włosy robią mi się krótsze i ciemniejsze. Uszy stają się szpiczaste. Na głowie pojawia mi się zielona opaska. Ubrana jestem w jasnozieloną sukienkę przed kolano. Ogólnie przypominam jakiegoś elfa.
______________________
Historia mega skrócona. Napisze ja w osobnej notce bo trochę długa.
Po za tym cieszę się że dołączyłam. Cześć :D

PS:Macie kontakt. 47008710

8 komentarzy:

  1. Yey, dołączyłaś :*
    Jednak jest Bunny, jest moc! :D
    Czekam na Twoją osobną notkę, gdzie opiszesz historię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca tygodnia raczej dam.(chyba)
      Mam nadzieję że mi się uda. Jutro pisać zacznę bo dzisiaj się biologii i historii uczę.

      Usuń
  2. Witam serdecznie nowego ucznia Szkoły Feniksa na TM ;*
    Króliczek! *.* *głaszcze futerko*
    Ostatniego obrazka mi nie wyświetla, kopiowałaś grafikę czy wklejałaś z pulpitu? Jeśli ci się nie uda, to daj linka jeszcze na dole do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Ciesze się z dołączenia do szkoły XD.

      Usuń
  3. Witamy w naszych skromnych progach ;) Mam nadzieję że ci się tu spodoba. Czekam na twoją pierwszą notkę i na historię, która się bardzo ciekawie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ci się spodoba historia. Taka trochę dramatyczna. Trochę Emily przejdzie.*uśmiecha się złowieszczo*

      Usuń
  4. Witam, witam i ohayo :D
    Cieszę się, że pojawił się ktoś nowy. Im nas więcej tym weselej.
    (oczywiście wszystko ma swoje granice)
    Chciałabym napisać, nie mogę się doczekać historii czy napisania notki z Tobą, ale to wszystko już jest xD :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Siema.
    No ba im więcej tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń